Hallo,
Heb een probleem met easy cd creator 4.0
probeer deze weer eens te installeren, maar kom er niet uit.... ik ben een computerleek...of digibeet what ever....
ik ben zeer erkentelijk voor uw hulp in niet computertaal
dit bericht kreeg ik als melding:
Geen ondersteunde CD-recorder
Easy CD Creator heeft geen ondersteunde CD-recorders op de computer gevonden. Zonder een ondersteunde CD-recorder kunt u met Easy CD Creator geen CD maken.
Als u een ondersteunde CD-recorder op de computer hebt aangesloten, die echter niet door Easy CD Creator werd herkend, moet u het volgende proberen:
+ Controleer of de CD-recorder wel is ingeschakeld.
+ Controleer of de kabels tussen de computer en de CD-recorder onbeschadigd en aangesloten zijn.
+ Controleer of de bus goed is afgesloten (alleen SCSI).
+ Start Windows opnieuw op en voer de test opnieuw uit.
Heb een probleem met easy cd creator 4.0
probeer deze weer eens te installeren, maar kom er niet uit.... ik ben een computerleek...of digibeet what ever....
ik ben zeer erkentelijk voor uw hulp in niet computertaal
dit bericht kreeg ik als melding:
Geen ondersteunde CD-recorder
Easy CD Creator heeft geen ondersteunde CD-recorders op de computer gevonden. Zonder een ondersteunde CD-recorder kunt u met Easy CD Creator geen CD maken.
Als u een ondersteunde CD-recorder op de computer hebt aangesloten, die echter niet door Easy CD Creator werd herkend, moet u het volgende proberen:
+ Controleer of de CD-recorder wel is ingeschakeld.
+ Controleer of de kabels tussen de computer en de CD-recorder onbeschadigd en aangesloten zijn.
+ Controleer of de bus goed is afgesloten (alleen SCSI).
+ Start Windows opnieuw op en voer de test opnieuw uit.