easy cd creator

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joris79

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2002
Hallo,

Heb een probleem met easy cd creator 4.0
probeer deze weer eens te installeren, maar kom er niet uit.... ik ben een computerleek...of digibeet what ever....
ik ben zeer erkentelijk voor uw hulp in niet computertaal

dit bericht kreeg ik als melding:

Geen ondersteunde CD-recorder

Easy CD Creator heeft geen ondersteunde CD-recorders op de computer gevonden. Zonder een ondersteunde CD-recorder kunt u met Easy CD Creator geen CD maken.
Als u een ondersteunde CD-recorder op de computer hebt aangesloten, die echter niet door Easy CD Creator werd herkend, moet u het volgende proberen:

+ Controleer of de CD-recorder wel is ingeschakeld.
+ Controleer of de kabels tussen de computer en de CD-recorder onbeschadigd en aangesloten zijn.
+ Controleer of de bus goed is afgesloten (alleen SCSI).
+ Start Windows opnieuw op en voer de test opnieuw uit.

Heb je al die dingen gecontroleerd?
Waarschijnlijk ligt het probleem bij de brander.

Ik zou een ander brandprogramma proberen.

Nero Burning ROM of CloneCD

nee heb ik niet geprobeer, weet me god niet hoe ik de kabels in de computer moet aansluiten, vroeger deed de brander het gewoon, software is er een tijdje van af geweest...en nu doet ie het niet meer

zijn die andere progjes op internet te verkrijgen???

Je moet gewoon updates halen voor versie 4 die je hebt!!
Bij www.roxio.com
Versie 4 is vrij oud en daarom wordt je recorder niet herkend!!

Geplaatst door Joris79
nee heb ik niet geprobeer, weet me god niet hoe ik de kabels in de computer moet aansluiten, vroeger deed de brander het gewoon, software is er een tijdje van af geweest...en nu doet ie het niet meer

zijn die andere progjes op internet te verkrijgen???

Nero is het beste maar niet gratis er is wel een Trial versie....

Het ligt dus duidelijk wel aan de software.

Probeer dus een versie van Nero te bemachtigen.

Het kan zijn dat easy cd creator welke je hebt , alleen bestemd is voor een bepaalde brander.

Je ziet het wel eens bij levering van een brander of pc dan zit er een brandprogamma bij die alleen werkt op dat type brander.
Nero heeft het ook , ik heb hier een nero-cd waar ik niets meer aan heb [ brander is al overleden ]

speedtouch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan