Easy CD creator

Status
Niet open voor verdere reacties.

paling.vissen

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Berichten
188
Hallo Allemaal,

Ik gebruik al jaren easy cd creator 5 ( met de nodige update ‘s)

sinds begin dit jaar brand ik er ook DVD's mee wat prima gaat .

Ik gebruik de brander alleen om reserve kopieën te maken van mijn documenten en af en toe wat muziek te branden.
maar sinds kort heb ik een probleem.

Als ik wil branden gaat hij de inlezen ( voorbereiden) en blijft bij 99 % hangen pas na ongeveer 10 minuten gaat hij pas verder. ( ik had hem al tig keer afgebroken voordat ik daar achterkwam)

Ik ben naar roxio geweest en heb daar de laatste update gehaald, maar toch blijft hij dit probleem houden ,

heeft iemand van jullie een idee wat het kan zijn ??


Groeten John



compter p4 3 gb
windows XP home
brander benq DW800A DVD+RW
 
Heb je recentelijk iets aan je pc veranderd ? Mogelijk een 2e brandprogje geinstalleerd zoals bijvoorbeeld Nero ?
 
nee,

Ik kan niet met Nero overweg.

Ik gebruik easy cd creator omdat ik een aantal websites beheer met (hele) lange bestandsnamen die easy cd creator zonder problemen aanpast maar nero altijd foutmeldingen geeft, en na aanpassing niet meer goed werken.

Gr. John
 
De "grap" is m.i. dat pc's nimmer iets vanzelf doen, er is altijd een actie van "ons", mensen aan voorafgegaan. Ik denk dat het heel belangrijk voor je is om even na te denken welke veranderingen (updates / nieuwe installatie(s)) je hebt gedaan sinds het probleem zich voor het eerst voordeed.

Mogelijk ook niet onbelangrijk is de vraag of je "on the fly" brandt, of brand je middels een image ?

Als je "on the fly" brandt, kunnen hele andere dingen de oorzaak zijn, dan wanneer je bijvoorbeeld de melding krijgt tijdens het schrijven naar een image.
 
nee helemaal niets

Alleen windows updates en van Norton antivirus

Ik brand track ineens en buffer onderun staat aan.
Het buffer geheugen zakt tijdens het branden ( als ie het eindelijk doet ) trouwens geregeld naar 1 %


gr. John
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan