een 2dehands pc aan het kopen! graag jullie advies hierover

Status
Niet open voor verdere reacties.

acgamer

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2009
Ik was op zoek naar een 2 de hands computer en ik heb vandaag 1 gevonden.
ik speel graag grote games zoals;GTAIV, CODwaw, WoW, Crysis dus is dit wel een goeie daarvoor?:

Pentium 4

Asus A-klasse moederbord type: P4S8XAudio onboard

2,57 Ghz

1gb werkgeheugen

2 hardeschijfen:
-80 gb
-250 gb

videokaart: Geforce 4 TI4400

6 PCI sloten, 1 AGP slot. Sata aansluitingen. 6x USB, Firewire en UTP-Netwerkaansluiting.

Grote, zeer luxe Chieftec Bigtower met 4 case coolers en een 360W voeding.

:rolleyes:

dus is dit wel een goeie daarvoor?

Nee.

Problemen: vooral (zeer oude) videokaart, maar ook cpu...

En er een dikkere videokaart inzetten zal, ten eerste door het AGP slot (tegenwoordig bijna alles PCI-e), maar vooral door de krappe voeding (maar 360 Watt) ook een probleem worden....

Laatst bewerkt:
Even los van het antwoord van TS: max. 25 euro...........
:D:D
(ben nu wel nieuwsgierig wat de vraagrijs is)

Overigens probeer ik de TS ook al in het videokaarten -onderdeel te helpen. Een mod zal dit draadje wel op slot gooien.

100 euro? :shocked:

In één van mijn vorige pc's uit 2001 (!!!) zat een 4400ti....................
Da's 8 (!!!) jaar geleden...................

Laatst bewerkt:
100 euro? :shocked:

In één van mijn vorige pc's uit 2001 (!!!) zat een 4400ti....................
Da's 8 (!!!) jaar geleden...................

Ja ik zeg niet dat ie zoveel waard is maar dat ik DENK dat er zoveel voor word gevraagd:P( het was een gok kom op he:P)

Game PC

Vertel eens, wat je ervoor moet betalen, kunnen we ook je vraag beantwoorden.;)

Dan krijg je er vast een splinternieuwe flatscreen bij............................................?

Die zou ik idd. 'veilig' durven kopen want gelet op de advertentie waarin de verkoper beweert dat er een processor inzit van >4000, getuigt van redelijke onkunde. Er zal door hem dus niet aan de machine zijn 'gerommeld' (overklokken etc. etc.) Alleen begrijp ik het niet helemaal, want volgens mij is de laagste Athlon 64 X2 processor er één van 3600+.

Als er een uiteindelijke prijs van € 100-- uitkomt zit je wellicht redelijk.

Laatst bewerkt:
Wat veel mensen doen, waarander hij is de cpusnelheid 2* omdat het een dual core is.

Er is al een bod van 175 euro geweest.
Dat is het probleem met dit soort pc's.

Gezien de prijzen van nieuwe hardware ben je haast gek als je dit soort pc's koopt. Of er moet al legale windows op zitten.
De pc's zijn vaak maar 100 euro waard, maar ze worden voor meer verkocht.

Dan krijg je er vast een splinternieuwe flatscreen bij............................................?

eehm nee:P ik ga die ook echt niet meer kopen :shocked:
maar zouden jullie mij dan kunnen helpen met zoeken? op marktplaats, speurders etc.
ik woon in groningen ..

dankeeeuuu

Processor: Dual Core 2,4 ghz
Videokaart: NVIDEA Geforce 8400
Geheugen: 3000 MB
Hardeschijf: 350 GB
Besturingsysteem: Windows vista home premium
32 bits besturingsysteem

Inclusief: Toetsenbord, muis en tft beeldscherm 21''

wat vinden jullie hiervan? goeie videokaarT?

Kijk, nu héb je het ergens over (als je het over gebruikte machines hebt).

Als de software legaal is en er is niet 'gerommeld' aan de machine, kom je mogelijk 'ergens' uit tussen de € 200 en € 350 (?) (merk afhankelijk) en zijn de randapparaten ook allemaal toppie (redelijk nieuw) in orde mogelijk zelfs tot 400. Eerlijkheid gebiedt mij te zeggen dat je rond de 400 ook aardig in de buurt komt van een splinternieuwe machine (weliswaar zonder monitor, maar toch...)

Wat is de vraagprijs van deze machine?

[edit] de videokaart is natuurlijk niet van 'dit jaar', maar als geheel zou dit een leuke machine kunnen zijn [end edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan