marsmannetje
Meubilair
- Lid geworden
- 31 dec 2000
Grafische adapter Intel GMA 3100
Dit is dus niet geschikt om op te gamen.
Dit is dus niet geschikt om op te gamen.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lezen. Er staat:er staat NIVIA GEFORCE 9100 is dieniet goed?
Bij het kopen van een moederbord wordt vaak als een van de eerste dingen gekeken naar de chipset. De chipset bestaat uit de twee belangrijkste chips op het moederbord, de northbridge en de southbridge. Samen controlleren zij de apparaten die op het moederbord zijn aangesloten. De northbridge en de southbridge kunnen als aparte chips op het moederbord zitten, maar kunnen ook geïntegreerd zijn in 1 chip.
De chipset bepaalt het merk en type processor dat gebruikt kan worden
De chipset bepaalt het soort RAM geheugen dat gebruikt kan worden en de snelheden
Een chipset definieert hiermee eigenlijk de 'basis' (dit is geen officiële term) van de computer
Precies. Ik begrijp zijn probleem: Hij weet niet waar hij op moet letten.Ik vind ze allemaal allemachtig mooi, máár, ik denk toch echt dat je niet de 'gehele' marktplaats en Ebay hier moet posten, dan zijn we wel even zoet met zijn allen.
Je hebt nu van diverse mensen 'munitie' gekregen, het wordt tijd dat je wat afvuurt -> beslist en koopt. Er staan vast nog wel 25 andere machines nieuw en gebruikt her en der te koop. Zo kunnen we dus nog dagen en weken doorgaan. Je hebt nu een redelijke indicatie waar in welke hoek qua processor en videokaart je moet zoeken én vinden.
Dan is ie niet geschikt als gamepc....Isgoed Dankjewel,
Ik ben net van de winkel, ik heb joun lijst even uitgeprint en even gekeken ik heb 2 pc's gevonden met een videokaart die er niet bij stond,
Wat is de voeding van die computer. Aangezien dit een kant en klare pc was zal dat niet zo veel zijn. Kan je wel laten vervangen maar met een goede videokaart ben je dan al snel 150 euro kwijt
Maar voor 300 euro krijg je natuurlijk alles erbij. Dat zal dan 450 euro totaal zijn. Dan kon je beter die pc kopen van de aldi. 500 euro met bijna de zelfde specs alleen geen beeldscherm.
Wat denk je wat core betekent?
En wat denk je dat duo betekent?
Het is dus een dual core.
De prijs is verder prima. Wel even kijken of de computer het doet...
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.