• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Een "ALS" probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had er nog wat meer informatie bijgedaan voor het geval ik niet duidelijk was geweest.
Ik hoop dat het "winzip" is gelukt.
Groeten,
Nico

Bijlagen

Je hebt het systeem door. Alles klopt, behalve dat klasse super als super moet ingevuld worden en niet als 5. Of wil je dit toch als 5 ingeven, maar het beschouwen als superklasse?

Nee liever als de "S" anders raken de dames van de leg.
Ik vind het al er genoeg dat ik mijn laptop moet mee geven.

Ik denk dat het nu helemaal OK is. Ik hebzelf nog wat aangepast in verband met de beveiliging en het gebruik van lidnummers.

Hartelijk dank voor alle medewerking, als er nog kommentaar is op de file hoor ik dit graag.

Groeten,
Nico

Bijlagen

Ok, goed gevonden :thumb:
Ik snap de formule.

Fout in formule VERT.ZOEKEN

dank je,

Maar ik denk dat even blind ben er zit een fout in de formule op B61 maar wat?
(zie bijlage)

Bedankt Nico

Nico,

bedoel je B61 in het bestand Onderling Kamp.zip? En waarom dan juist B61? Die is toch gewoon gekopieerd (doorgevoerd) van bovenstaande formules? En wat is dan net de fout denk je? Ik vind niets abnormaals, behalve dat de verticaal zoeken in kolom C veel meer op die in kolom B moet gelijken. Het enige verschil zit hem in de kolom waaruit je gegevens ophaalt.

Wigi

Wigi,

Wat ik niet snap is dat 11 wel wordt geaccepteerd en 111 niet.

Nico

Kappel en Wigi,

Formules in C,J,K,R.S,Y en Z aangepast.
Hopelijk was dit de bedoeling.

Bijlagen

Luc B en Wigi

Alweer bedankt, ik heb de nieuwe formules uitgeprint om te kijken wat ik fout had gedaan.

Wigi, de lidennummers staan in kolom A als ik het niet bestaande lidnummer 11 invoer krijg ik de melding "Geen Lid" maar als ij 111 invul krijg ik #NB (of zo)

Groet,
Nico

Zowel bij 11 als 111 krijg ik: Geen bondsnummer. Ik weet niet wat je fout deed.

Als er nog hulp nodig is, doe maar.

Wigi,

Vervelend van mij om zo hardleers te zijn maar als ik in Kolom A de lidnummers invoer gaat het goed en komt de NAAM en de KLASSE er juist in te staan.

Als ik een nummer bvb 11 invoer welke geen lid is geeft hij dit gewoon aan maar als ik 111 invoer geeft hij een "systeem" foutmelding.

Wat doe ik fout ???? Ik word hier niet goed van. De rest is 100%
Repareren, graag en deze file gebruiken, maar ik wil ook graag weten WAT de fout is.

Groeten,
Nico.

kappel zei:
Was de bijlage er nu bij?.

Volgens mij niet.

Ik doe mijn best om ook uit te leggen wat er al dan niet verkeerd gaat. Dat met die 111 wil ik ook wel eens weten.

Wigi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan