een ander mercenaries 2 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

soege

Gebruiker
Lid geworden
31 jan 2008
hey, ik heb het spel ook geinstalleerd, maar als ik het wil starten zegt hij:

Mercenaries2: World in Flames is unable to continue due to an error initializing your graphics hardware,

hoe kan ik dit op lossen mensen?

of je videokaart is niet sterk genoeg (deze game vereist nogal wat power), en dit is enkel op te lossen door een nieuwe kaart te halen, of je videokaart drivers zijn niet up to date. en dit is simpel op te lossen, ga gewoon naar de site van je videokaart fabrikant en zoek voor de download page, en trek daar vandaan de nieuwste driver en install deze.

omdat je vraag is "een ander mercenaries2 probleem" kan t zijn dat mensen denken dat je een ander probleem beschrijft. heb daarom nog wat oplossingen voor bepaalde problemen die voor kunnen komen. zal die hier dan ook maar gelijk geven;

Ziet het strand wit in de game, of de grond in t algemeen, of planten;

probeer eens anti-antliasing op 8x te zetten, dat moet dit probleem van de 'gekke grond' op lossen.

als je last hebt van stotteren (low frames per second), ;
zet dan eens de water effecten uit, dit helpt vaak al heel veel!!

en voor diegene die problemen heeft met de pc besturing;
voetje is spring knop (spatie), vuistje is melee attack (f) en openhandje is actieknop (e)

voor de mensen die een 610RAM foutmelding krijgen, kijk hier: http://www.pandemicstudios.com/community/viewtopic.php?id=9686

hoop dat dit de meeste problemen oplost voor de meeste mensen.

have fun!!

leon

ik heb gezien dat je SP3 er voor moet hebben(windows xp gebruikers) wij hebben nog SP 2

kan het daar ook aanliggen?

en over dat video kaarten gedoe... dat wil bij ons niet, als wij nieuwe updates van onze videokaart installeren zet hij de resolutie automatisch op zijn kleinst en de kleuren ook, wat ik niet meer normaal kan zetten naar de normale resolutie ( 1280-1024 of zo was het geloof ik)

EDIT: misschien zijn we nog wel wat oudewets met onze computer... :P we hebben eengforce 6600 die me vader en ik zelf in elkaar hebben gebouwd bij zo'n computer mannetje

Laatst bewerkt:
haha, ja, helaas, dan ligt het een beetje daaraan.
misschien tijd om eens een betere kaart erin te stoppen, ze zijn niet zo heel duur meer tegenwoordig. en, t maakt de games echt stukken mooier.

leon

kan iemand even zeggen wat de oplossing nou was want de site werkt niet meer en ik heb het zelfde probleem!

@thijs,

Dit is alweer een hele lange tijd geleden, ik kan me niet herrineren of ik het spel uberhaubt wel draaiend heb gekregen, ik heb nu mijn eigen pc met windows 7 en een 1 gb videokaar en sindsdien heb ik het spel verder niet meer geprobeerd te spelen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan