Een Binaries Free Newsserver..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeker teveel kosten voor de provider, al dat dataverkeer en onderhoud.

En misschien zijn ze bang dat ze net zoals kazaa worden behandelt als alles er te lang op staat. :(

Ik zit hier dus thuis met een chello abbo .. heel zielig allemaal als je het over binaries hebt.. want chello is het slechtste wat je kan wensen ..

Nu ben ik al een tijdje bezig met nieuwsgroepen.. tot voor kort ging het aardig maar sinds een paar weken bakt chello er totaal niets meer van.. ik haal amper fatsoenlijk de headers binnen :confused: ..

Toen kwam ik op het idee om gratis newsservers te zoeken.. al die servers zijn nu down.. en ik weet niet meer hoe het verder zou moeten zonder downloaden :( ..

Dus wie weet er een (goede) gratis binaries server, zodat ik toch nog een prettige jaarwisseling tegemoet ga..;)

hallo,
Ik heb hier nog 2 gratis newsservers. Ze zijn best goed, ik heb er van allebei 2 open staan en daarmee download ik met 250kb/s wat mij redelijk snel lijkt.

freebin.readnews.com
freebin-auth.readnews.com

deze 2 ben ik heel tevreden mee.
Ik hoop dat jullie hiermee blij mee zijn.
Ik ben eigenlijk verder nog opzoek naar nog meer gratis newsservers dus als iemand nog een paar goeie gratis newsservers laat het mij dan a.u.b. weten.

Groetjes Jeffrey

@sjeffrientje,

Welkom op Helpmij.:)

Kijk de volgende keer even naar de datum van een topic. Het is niet de bedoeling een topic uit 2004 omhoog te schoppen. Deze is toch niet actueel meer.

Ik sluit deze daarom.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan