Als calculator, werkvoorbereider en administrator heb ik vaak te maken met grotere getallen en eenheden, welke ik graag overzichtelijk toe wil passen.
Het idee is dat ik 5 cellen naast elkaar heb staan, zoals hier onder weergeven.
[table="width: 50, class: grid, align: center"]
[tr]
[td]te bestellen per[/td]
[td]eenheid[/td]
[td]prijs product[/td]
[td]prijs per eenheid[/td]
[td]eenheid[/td]
[/tr]
[tr]
[td]25[/td]
[td]KG[/td]
[td]€30,75[/td]
[td]€1,23[/td]
[td]/KG[/td]
[/tr]
[/table]
In de volledige lijst staan productvergelijkingen, waardoor het van belang is dat de prijs per enkele eenheid wordt weergeven.
Mijn vraag is of er een mogelijkheid is om een cel te laten beginnen met vooraf bepaalde tekst, zodat ik de 5e cel standaard kan laten beginnen met /, in plaats van deze zelf te typen. Ik heb iets dergelijks niet in celeigenschappen kunnen vinden en ben benieuwd of jullie Exceldeskundigen wellicht weten hoe dit kan, als dit al mogelijk is.
Met groet,
Martin
Het idee is dat ik 5 cellen naast elkaar heb staan, zoals hier onder weergeven.
[table="width: 50, class: grid, align: center"]
[tr]
[td]te bestellen per[/td]
[td]eenheid[/td]
[td]prijs product[/td]
[td]prijs per eenheid[/td]
[td]eenheid[/td]
[/tr]
[tr]
[td]25[/td]
[td]KG[/td]
[td]€30,75[/td]
[td]€1,23[/td]
[td]/KG[/td]
[/tr]
[/table]
In de volledige lijst staan productvergelijkingen, waardoor het van belang is dat de prijs per enkele eenheid wordt weergeven.
Mijn vraag is of er een mogelijkheid is om een cel te laten beginnen met vooraf bepaalde tekst, zodat ik de 5e cel standaard kan laten beginnen met /, in plaats van deze zelf te typen. Ik heb iets dergelijks niet in celeigenschappen kunnen vinden en ben benieuwd of jullie Exceldeskundigen wellicht weten hoe dit kan, als dit al mogelijk is.
Met groet,
Martin