Een goede Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

jony77

Gebruiker
Lid geworden
15 aug 2010
Hallo,

ik zoek een pc die het nog goed doet en ook goed is om games op te spelen.
Dan heb ik het over games als:

AIKA: http://aika.gpotato.com/
AVA: http://ava.ijji.com/

en zulke dingen.

Het moet dus wel een degelijke videokaart hebben.

Als iemand suggesties heeft voor een website of zelf een computer heeft die het wel aankan dan hoor ik het graag.

Het moet niet te duur worden ;)

hoi!;)

zou je misschien ook wat specifiekere dingen willen vertellen?

tot welk bedrag wil je zitten, waar wil je hem allemaal precies voor gebruiken
dus is het een openbare computer of alleen voor jezelf
heb je behoefte aan veel geheugen of wat minder?

groet
Leutjebreedbek

Hallo....

Geef ook even aan of je nou nieuw bedoelt of second-hand.Wellicht zit je dan in de verkeerde sectie.

Het is meer een pc voor de familie, maar ik zou er games op willen spelen die het gewoon doen zonder te laggen. Het hoeft niet per se op high te staan.

Er moet wel genoeg geheugen in zitten. Het liefst ergens bij de 250 GB. De videokaart moet gewoon redelijk goed zijn, niet al te duur maar wel goed genoeg om games te spelen zoals ik eerder genoemd heb. (vereisten voor die spellen kun je ff opzoeken ;) )

Maar ik probeer nu een computer in elkaar te zetten via alternate maar ik weet daar niet zoveel van dus zou daar wel hulp kunnen gebruiken.

Doe even een misbruik bij jezelf en vraag of mod wil verplaatsten naar hardware----aankoop nieuw systeem /upgraden.

Alternate.nl

Hallo,

ik zou graag een nieuwe pc willen waarmee ik de spellen van tegenwoordig zoals:

AIKA: aika.gpotato.com
AVA: ava.ijji.com
COD Black Ops
(en nog veel meer)

kan spelen zonder te laggen (wat niet mogelijk is op de pc die ik nu heb :S)

Het liefst zou ik een pc zelf in elkaar willen zetten want dan weet ik dat het goed is en dat het ook werkt enzo.
Maar ik weet nou eenmaal niet wat bij wat kan en hoort en wat beter is.
Daarbij heb ik dus hulp nodig.
Ik wil niet te veel geld uitgeven dus de enige wat goed moet zijn is de moederbord, videokaart en processor en zulke dingen die echt belangrijk zijn voor gamen.
De uiterlijk maakt niet uit, en dvd ding mag ook het goedkoopst zijn, ik heb zelf al een monitor dus dat hoef ook niet en printer ook niet.

Als iemand mij zou willen helpen.

Alvast bedankt.

Het lijkt mij een redelijk goede computer.
Zou ik daar de nieuwste spellen zonder problemen op kunnen spelen denk je?

Jazeker, als die ook op Windows 7 goed functioneren.. en anders er XP of Vista op laten installeren... [op het spel staat meestal wel waar hij het op doet] en met nieuwe spellen zal deze vast ook al wel getest zijn op W7

Hoi,

Sorry maar alternate zegt niet dat je een nieuwe pc wil maar dat even tussendoor aan welk budget zit je te denken en heb je al een os ?

Het lijkt mij een redelijk goede computer.
Zou ik daar de nieuwste spellen zonder problemen op kunnen spelen denk je?

Nou niet de nieuwste spellen.. Maar waarschijnlijk wel de spellen die je aangaf (ik heb niet naar de minimum requirements gekeken)

Greets

Minimum requirements van die spellen zijn:

AIKA

Minimum Requirements:
CPU: 1.5 GHz Pentium 4 or better.
RAM: 512 MB
HDD: 2 GB Free
Graphics Card: Nvidia FX 5200 or better

Recommended Specifications:
CPU: 2 GHz Pentium 4
RAM: 1024 MB (1GB)
HDD: 2 GB Free
Graphics Card: Nvidia 6600

AVA
Minimum Requirements:
CPU: Intel Pentium 4 2.4 Ghz
RAM: 1024 MB (1GB Ram)
HDD: 1.6 GB
Graphics Card: Nvidia Geforce 6600 or Radeon X600/X1600 GPU with Shader Model 2 (Required)

Recommended Specifications:
CPU: Intel Pentium 4 3.0 Ghz or 2.4 GHz dual core
RAM: 2048 MB (2GB Ram)
HDD: 1.6 GB
Graphics Card: Nvidia Geforce 7600GT or Radeon HD 2900 GPU with Shader Model 3

Hoi,

Sorry maar alternate zegt niet dat je een nieuwe pc wil maar dat even tussendoor aan welk budget zit je te denken en heb je al een os ?

haha, ik weet niet hoe dat hier komt want dat hoorde een nieuwe topic te zijn.
Ja ik heb al een os.
Ik weet niet precies hoe duur alles daar is maar zou ik een goede pc kunnen krijgen voor onder de €1000?

Hoi,
Ik weet niet wat jij duur vind :d:d (zie eerste bericht)maar voor 1000€ kan je een aardige pc samenstellen. Ik zou eens hier rondsnuffelen worden genoeg ideeën gegeven 1 heb ik er alvast voor je uitgelicht.

En dan komt die pc van azerty meteen te vervallen, die is echt niet meer geschikt voor de games van nu en tevens verouderd.

Hoi,

Verouderd? neem tenminste aan dat je 1 bedoeld I7 en gtx 470 dan zou ik jou plaatje eens willen zien

Laatst bewerkt:
Hoi!

Ik kwam door de verwijzing van frankwannet bij dit topic. :)

Je budget is me niet meer echt duidelijk, in de omschrijving stond 700 euro, nu minder dan 1000 euro. Even ter toelichting; voor 700 euro kan je zeker een erg mooie (game) pc kopen!

Heb alleen even een paar vraagjes;

Heb je nog randapparatuur nodig? (Denk aan beelscherm, muis, toetsenbord, speakers)
Heb je al Windows 7, of kan je er aan komen?
Moet het systeem in elkaar gezet worden door de fabriek, of kan je dit zelf?
Heb je nog speciale eisen?
Wat is je budget nou precies?

Als je dat invult, kan ik een preciezere samenstelling maken, want nu weet ik niet precies wat je allemaal nodig hebt. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan