een groot probleem--?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rekeltje

Gebruiker
Lid geworden
23 aug 2001
Berichten
33
ik denk dat ik een groot probleem heb. ik wou vamorgen de comp aanzetten en toen verasing virus. maar de firusscanner had zy hy het al opgelost. ?ik niet goed gekeken dom.ik ken wel in myn mappen komen en internet werkt ook maar ik kan niet in myn software komen. en al myn snelkoppelingen werken ook niet meer
. welnu als ik myn comp herstart dan geeft hy aan ------kan c;\winme\sysbll.exe niet vinden.dit bestand is vereist om c;\winme\run dll exe uit te voeren .? ojee ojee wat nu
 
nog wat

ik ken ook niet in myn outlook komen. was ik vergeten
 
Altijd eerst scannen met www.housecall.nl

Vervolgens bij dit soort berichten ook weergeven om welk Virus het gaat (juiste benaming) en welke virusscanner je hebt.
 
Er is een exe-fixer voor dit soort soort geintjes.
Pieter Arntz gaf deze in gelijke tread.
 
Laatst bewerkt:
weet niet welke virus sorry

ik gebruik norton 2003 virusscanner. en sygathe firewall ik wou alleen myn comp aan zetten en toen zy de virusscanner dat hy wat had gevonden. maar was nog niet helemaal wakker .maar de virusscanner zy dat hy het probleem heeft opgelost. niet dus. ik heb onderin rechts dus ook al niks meer staan. ik kom niet in myn software . ik ken wel internetten. en in myn mappen komen maar niks openen. en als ik met housecall gaa scannen schyt hy er met een halve minut mee uit. hy zegt dat myn internet verbinding is afgebroken . vreemd want myn startpagina doet het daarna wel dus heb ik wel internet
 
werkt niet

ik heb dat progg gedownload maar ook hy kan het probleem niet oplossen ojee?
 
Laten we dan maar even heel hard SALDOS gaan roepen :D
 
mijn dank

dank je wel ik gaa het proberen. heb net al in de veilige modus gezeten . heb een boot virus denk ik. ik gooi alles eraf want dit is denk ik de enigste oplosing weet wel dat ik er zoo geen zak meer aan vind. en norton kan myn rug op . toch wat een virusscanner phoe. niet dus ik gaa het nog 1 keer proberen met die tool .nog bedankt
 
hoera

mijn dank is groot hy doet het weer. wou de moed al opgeven ik hoop. dat dit nu verschoond blijft . bedankt hoor.
 
Geplaatst door Elisa
Laten we dan maar even heel hard SALDOS gaan roepen :D

Schreeuw niet zo hard. Ik ben niet doof hoor :)
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar toch niet hard genoeg dat je zo laat komt :D
 
dames en heren

hallo allemaal ik kreeg er weer 1 in myn outlook. weer een virus ongeloofelik nu pakte norton hem wel op het kwam via een hotmail. een verkeerde gestuurde mail . die kwam niet van my af dus zoo word hy dus ook verstuurd. myn kameraad heeft het nu ook al. dus oppassen geblazen dus.
 
klopt rekeltje, het virus wordt zonder dat je het weet doorgestuurd aan iedereen is je adresboek. Zo krijg jij hem ook van anderen die daar geen weet van hebben.
Maar het voornaamste is dat hij weer schoon is. En iedereen vervloekt norton wel eens een keer, maar zonder kun je toch echt niet hoor, in deze tijd!!!;)

Groetjes, Tanja
 
Wat wel verstandig is, is iedereen in je adresboek even een mailtje sturen met een waarschuwing...
 
Geplaatst door BrEeZeR


Ik nooit. Ik heb nooit een virus.. ;)

Ik ben nieuwschierig aangelegd. Ook al twijfel ik over een mailtje........(tenzij het er dik bovenop ligt natuurlijk) dan open ik hem. Ik heb toch nog nooit een virus gehad die mij van slag bracht. Tot nu toe heb ik het nog altijd op kunnen lossen.

Is ook een soort uitdaging. Als ik nooit een virus heb leer ik ze ook nooit oplossen.:D (ieder zijn hobby:cool: )
Tanja
 
hallo daar allemaal

goedendag allemaal allereerst wil ik iedereen bedanken. tof hoor het komt ook dat ik iets niet snap als ik mail kryg .dan opent hy het gelijk dus als er een virus inzit. bingo kan iemand mij uitleggen hoe ik dat kan veranderen.dan heb ik hoop ik. dat ik het niet weer meemaak tot nu loopt hy weer op rolletjes hoor. gelukkig wel . moet alleen nog wat veranderen in de bios .
 
Je kunt Norton Anti Virus aanschaffen die tevens een email controle doet. Dit kan zowel voor de binnenkomende email als uitgaande email.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan