een groot probleem--?

Status
Niet open voor verdere reacties.
rekeltje,

Je klik waarschijnlijk op "open" i.p.v. "opslaan" van een bijlage. Dus je moet de bijlage opslaan, want dan kun je hem nog ebven scannen door er rechts op te klikken en dan voor "scan met Norton antivirus" te kiezen.

Bovendien moet je de preview scherm uitzetten in je oulook express.
Het Yaha virus bijvoorbeeld is een MIME virus en die wordt al geactiveerd als je het voorbeeld venster open hebt.
Doe dit: open outlook express-beeld-indeling en vink uit voorbeeld venster weergeven-toepassen-ok.

Je moet nu 2 keer op het mailtje klikken om pas het virus te activeren, terwijl als het het voorbeeld venster open hebt, dan wordt het virus gelijk geactiveerd.

hallo allemaal ik heb nog iets

voor het Yaha.E virus dus had ik 2 harde schyfen c--en---d. nu heb ik er 3 ik heb nu c--d----e en dat klopt niet ik had alleen c------en---d wat nu hoe kan ik dat in godsnaam veranderen a-u-b help mij please ik word er niet goed van

hm, dat is wel vreemd.

Scan je pc eens nogmaals net het tooltje in de veilige modus. Deze is vanaf hier te downoaden:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/FixYaha.com

Doe ook een schijfcontrole daarna. it doe je door naar start-programma's te gaan-bureau accessoires-systeem werkset-schijfcotrole. Het beste is dan om een uitgebreide schijfcontrole te doen in de veilige modus.

Als dat ook niet help, installeer dan even partition magic. Daarmee kun je die extra partitie verwijderen of doe een F-Disk.

Je kunt daarnaast ook nog system restore doen naar een datum waarin je dit probleem niet had. System restore in Win ME staat ook in je systeem werkset.

Laatst bewerkt:
Je hebt toch niet een progje met een virtual cdrom geinstalleerd?

hartelik dank

ik gaa mijn stinkende best doen ik vind het zeer tof dat we me kaar kunnen helpen ik gaa het proberen en als het niet lukt gooi ik alles er af het zij zoo .maar ik wacht wel even mijn comp werkt nu weer zo,n 80% dus de andere 20% en walla. geintje hoor ik gaa het proberen.mazzel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan