Een laptop voor dagelijks gebruik kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RHPJS

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2008
Beste leden,

Ik wil graag een laptop kopen en heb daarvoor voorlopig deze nog gezien: http://www.xxodd.nl/index.php?p=artikel&ID=257&e=2

Ik wil het gaan gebruiken voor Internet (Mozilla Firefox/MSN Messenger), Fifa 2008 (en misschien COD 4, ligt eraan of het veel duurder moet worden).
Verder hier en daar een dvd en cd branden (eerst downloaden) (liefst met lightscribe, geen must!) en een aardige webcam.
Ook is een HD van 160 GB voldoende en een online eredivisie wedstrijd kijken doe ik regelmatig

Ik hoop dat deze laptop me in mijn behoefte kan voorzien.

Alvast bedankt voor het meedenken.

RHPJS

PS: Deze laptop is standaard met 1 GB Geheugen uitgerust, maar ik kan hem aanpassen bij een dealer in onze buurt tot 2 GB intern. Ook kan ik er een 9 cells batterij in laten plaatsen (volgens mij goed voor ruim 3 uur op accu?)

Laatst bewerkt:
hallo

ik zou voor een zwaardere laptop gaan want die zijn zwaarste prosesor is Intel Core 2 Duo T9500 (2,6GHz, 800MHz FSB, 6Mb cache) ik heb een gewoone pc en daar zit een intel celeron d 356 prosesor in en die heeft een 3.33 GHz en die krijgt het soms nog niet getroken voor wa ik doe er op ik zou meer gaan voor een zware game pc daar heb je meer aan denk ik

Hallo,
Wat is uw budget?
Mag het ook een ander merk zijn dan xxodd?

Groetjes,
robin

hallo

ik zou voor een zwaardere laptop gaan want die zijn zwaarste prosesor is Intel Core 2 Duo T9500 (2,6GHz, 800MHz FSB, 6Mb cache) ik heb een gewoone pc en daar zit een intel celeron d 356 prosesor in en die heeft een 3.33 GHz en die krijgt het soms nog niet getroken voor wa ik doe er op ik zou meer gaan voor een zware game pc daar heb je meer aan denk ik

Ik weet niet hoe zwaar jij wilt gaan met een proccesor dan want volgens mij is Inter Core 2 Dua T9500 (2,6GHz, 800MHz FSB, 6Mb cache) zeer goed voor een laptop en beter dan jouw celeron...

Hallo,
Wat is uw budget?
Mag het ook een ander merk zijn dan xxodd?

Groetjes,
robin
Het mag zeker een ander merk zijn, het liefst gewoon in de winkel te koop (eigenlijk een must)
Mijn budget is max. €600 á 650 omdat ik weet dat je met dat geld al een aardige laptop in huis hebt!

kan niet

Voor dat geld koop je niet de laptop die jij wil!
Dan zit je toch al snel aan de 1200 euro

Ik ken iemand die hetzelfde wil doen met zijn laptop en die heeft er nog geen 600,- euro voor betaald...
Het was een Asus PRO 50R

Laatst bewerkt:
Hallo leden,

Na een tijdje weer gezocht te hebben, ben ik uitgekomen op de Compaq PRESARIO A900

Is dit notebook wel goed?

RHPJS

men zegt van de slechte service, maar ik vind ze ook zwak aanvoelen.

robin

men zegt van de slechte service, maar ik vind ze ook zwak aanvoelen.

robin
Hoe bedoel je dat?

PS: Iemand anders die zijn/haar mening kwijt wil over Compaq en/of dit notebook?
Degene is welkom.

Aha, dat als je ze laat vallen (wat dus niet de bedoeling is) zijn ze sneller kapot dan andere?
Oké, nog meer mensen die hier iets over willen zeggen?

Onzin, Compaq computers zijn zeer goede laptops. Over alles wat je kan kopen bestaan vooroordelen, negatieve en positieve. Een merk zoals Compaq is bij zoveel mensen bekend, en zoveel mensen gebruiken het. Hoe kan het dan slecht zijn? Er zal vast eens iemand geweest zijn die een Compaq laptop gekocht heeft die kuren begon te krijgen, kan gebeuren. Compaq zijn service is ook goed, maar tegenwoordig koop je je laptop toch via een leverancier die er dan voor zorgt dat jou laptop gerepareerd wordt.

Toch zou ik niet voor de Compaq gaan, aangezien het geld de specs niet waard zijn.

hallo

2,6 dual core is 5,2 single core dus beter dan je celeron...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan