Een link probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Irisss

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2006
Hallo allemaal

Ik ben met een css template bezig. Op zich gaat alles goed tot nog toe.
Toch heb ik af en toe nog een onverwacht probleempje... vaak los ik ze wel op.. maar dit vind ik lastig...
Probleem is: op zich linkt alles goed, en alles staat goed op internet.... behalve als ik van een bepaalde pagina naar een bepaalde pagina ga... dan ineens linkt het niet. Fout zit dus tussen deze 2 pagina's.
Of eigenlijk meer in 1 pagina.
Van boven naar beneden.. dus vanaf startpagina tot aan contact, dan doet alles het prima, ook de bewuste pagina.
Maar alleen vanaf contact naar het probleem pagina.. dan krijg ik die melding, kan niet gevonden worden.
Ra ra wat kan er mis zijn?

Groetjes

Als je van je contactpagina niet naar je probleem pagina kan maar wel naar al je andere paginas dan is de link in je contactpagina niet correct voor je probleem pagina.
Mvg
defietser

Dat begreep ik al wel.
Maar het probleem is.. hoe dan................
Dit is de eerste keer dat ik met css werk.

Kunne we die site eens online zien dan kunnen we eens in de code kijken.
Zal een stuk makkelijker zijn.

Probeer ook eens in je menu waar de link wel werkt naar die probleem pagina die te copieeren en in de contact pagina die te vervangen door de gecopieerde link van die andere pagina waar die wel werkt.

Dit is de link vanuit de home pagina naar het fotoalbum archief:
<li><a href="Foto-album%20archief.html" title="Foto-album archief">Foto-album
archief</a></li>

Dit is de link vanuit de contactpagina naar het fotoalbum archief:
<li><a href="Foto-album%20archief" title="Foto-album archief">Foto-album
archief</a></li>
Ra Ra waar zit de fout
Antwoord de fout zit in de link van de contact pagina zoals ik al eerder heb aangewezen!
en wel hier: Foto-album%20archief" de .html ontbreekt.

Nog een tip gebruik geen spacies in uw links en of bestandsnamen vb Foto-album%20 (die %20 komt omdat er spacie in uw bestandsnaam staat)archief gebruik desnoods een underscore vb Foto_albumarchief of gewoon het 2de woord terug met een hoofdletter vb FotoAlbumArchief.
En gebruik nergens hoofdletters altijd alles in kleine letters typen zal je een hoop ellende besparen.
Mvg
Defietser

Dank je wel Defietser

Ik heb het weer op kunnen lossen.. alles linkt weer. ik heb ook de spaties en hoofdletters eruit gehaald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan