Een (niet op te lossen) OE probleem?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChaosDM

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Berichten
2
Hier is mijn probleem :

Ik heb 2 PC's (Desk en Laptop)...op beide ontvang ik alle mails, dus de inboxen ervan zijn steeds "synchroon"...MAAR...ik verstuur ook vanop beide PC's mails DUS de SENT box loopt nooit synchroon en dit is toch belangrijk voor me om te weten "heb ik nu al op deze mail geantwoord of niet"...bestaat er dus een manier/programma dat ervoor zorgt dat de file sent.dbx wordt aangepast zodat ALLE verzonden mails erin staan?

Ik heb wel een manier gevonden om dit probleem op te lossen, maar deze manier is veel te tijdrovend. Je kan elke verzonden mail saven als een .eml file en die dan copieren naar je andere PC en dan "importeren" in je OE...maar als je tientallen mails per dag schrijft is dit niet echt de ideale manier.

Alvast bedankt voor jullie reacties,
Dimitri
 
Ik denk niet dat er een standaardoplossing voor is.
Alleen als je beide computers in hetzelfde netwerk gebruikt, zou je kunnen overwegen om
een netwerkshare aan te maken waar vanuit je je mailprogramma start, zodat vanaf beide computers dezelfde database wordt gebruikt.

MOcht je met de laptop vaak onderweg zijn dan zou je kunnen overwegen om via bv winVNC in te loggen op je PC en remote je mail te verwerken.
Je gebruikt dan gewoon het mailprogramma op je PC ipv je laptop dus blijft dat ook gesynchroniseerd.
 
Bedankt voor het antwoord...ik gebruik ook UltraVNC (VNC "clone") maar het is toch nog steeds handiger om mails op de laptop te typen dan via VNC te gaan...is toch een stuk trager.

Ik vrees inderdaad dat er geen standaardoplossing of programma bestaat.

Dimitri
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan