gr0lschje
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 mei 2007
heey mensen,
ik moet voor mijn opleiding een laptop aanschaffen. ik wil graag onder school tijd ook beetje kunnen gamen.
maar voornamelijk tekstverwerken en heel veel internetten omdat al onze schoolboeken op de laptop staan en op internet.
mijn budget ligt rond de €800,-
ik wil onder andere counter strike 1.6, counter strike sourse kunnen, call of duty 4 is dit haalbaar met dit budget.
liefst wil ik 2gig ram of meer.
meer dan 100gb HDD. ik neem een externe harddisk erbij wel zo handig.
goede videokaart natuurlijk welke ik heb geen idee..
het merk maakt niet zoveel uit.
maar aangezien ik als eis van school windows moet hebben enz, lijkt het me niet verstandig om apple te nemen en die zijn zowiezo veel te duur.
zolang de laptop maar goed doet, en doet wat ie moet doen...
ohja videokaarten hoe zit dat bij laptops en welke raden jullie mij aan en waarom?
alvast bedankt,,
groetjes,
Bas
ik moet voor mijn opleiding een laptop aanschaffen. ik wil graag onder school tijd ook beetje kunnen gamen.

mijn budget ligt rond de €800,-
ik wil onder andere counter strike 1.6, counter strike sourse kunnen, call of duty 4 is dit haalbaar met dit budget.
liefst wil ik 2gig ram of meer.
meer dan 100gb HDD. ik neem een externe harddisk erbij wel zo handig.
goede videokaart natuurlijk welke ik heb geen idee..
het merk maakt niet zoveel uit.
maar aangezien ik als eis van school windows moet hebben enz, lijkt het me niet verstandig om apple te nemen en die zijn zowiezo veel te duur.
zolang de laptop maar goed doet, en doet wat ie moet doen...
ohja videokaarten hoe zit dat bij laptops en welke raden jullie mij aan en waarom?
alvast bedankt,,
groetjes,
Bas
Laatst bewerkt: