een nieuwe toolbox misschien

• Onderwerp starter Onderwerp starter Sarvo
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
En alweer een stapje verder: Het eerste concept staat online! Dit is pas het begin van een (hopelijk) mooie toekomst van een website

Bijdragen kunnen wel reeds geplaatst worden, bij voorkeur met korte uitleg.

ziet er al mooi uit.
Zal wel mooier worden.
Ikke wacht af.

Inmiddels zijn er al 4 downloadsecties online :thumb:
wat een werk... wat een job...

Mensen, ik zit ook op reacties te wachten hoor, wat vind je er van, wat kan er beter, is het duidelijk genoeg enz enz

Ik klik op de server dan zie ik een witte pagina met blauwe tekst. Denk ik niet te lezen is de pagina ineens zwart en veel beter te lezen.
Draait wellekker zo kijk nog even verder voordat ik commentaar geef.

Ja, de achtergronden zijn misschien wat groot gezien de snelheid van mijn verbinding, maar als het goed is, is dat alleen de eerste keer en staat het daarna netjes in je tempfiles opgeslagen ;)

Geplaatst door Sarvo
Mensen, ik zit ook op reacties te wachten hoor, wat vind je er van, wat kan er beter, is het duidelijk genoeg enz enz
Nou daar komt ie, ik vind het geheel een beetje somber overkomen, alles is zo donker, terwijl de maker zo'n vrolijke gozer is :)

Ik kom niet op de pagina om bestanden te uploaden.

Deze zin "Deze site is helaas nog maar tijdelijk bereikbaar. Vanaf 's-morgens dat ik wakker ben tot maximaal 23:30u" vind ik komisch :D vraag mij af of je dat zo moet neer zetten.

Als ik op een bestand klik om te downloaden gebeurt dat ook meteen, is het misschien handiger om een uitleg te laten zien wat dat specifieke het programma doet.

Je vroeg erom dus bij deze ;)

Geplaatst door huijb

1 - Nou daar komt ie, ik vind het geheel een beetje somber overkomen, alles is zo donker, terwijl de maker zo'n vrolijke gozer is :)

2 - Ik kom niet op de pagina om bestanden te uploaden.

3 - Deze zin "Deze site is helaas nog maar tijdelijk bereikbaar. Vanaf 's-morgens dat ik wakker ben tot maximaal 23:30u" vind ik komisch :D vraag mij af of je dat zo moet neer zetten.

4 - Als ik op een bestand klik om te downloaden gebeurt dat ook meteen, is het misschien handiger om een uitleg te laten zien wat dat specifieke het programma doet.

Je vroeg erom dus bij deze ;)

1 - Ja, klopt, het is wat donker, maar wel lekker rustgevend :) en vandaag ben ik somber, ben naar de smoelsmid geweest, 2 uur in de stoel gezeten voor een vulling en nu het gevoel dat er een catapuller door m'n bakkes is gedenderd :8-0:

2 - Heb je de instructie wel gelezen? je kan er niet op in passive mode. Frappant, want dat was juist bedoeld om compatibility te creëren met firewalls... foute grap van Bill's team om dit standaard in te schakelen met IE.

3 - Dat maximaal zal ik verwijderen, is wellicht duidelijker, alleen de openingstijd kan ik niet vaststellen :(

4 - van 99% weet ik niet meer waar het vor is, ik had ooit in de toolbox een tekstbestand staan, maar die is pleite op de een of andere manier :(, vandaar ook de vraag of mensen me daarbij willen helpen.

Maar als het hele boeltje online is, wil ik nog op een rustige manier alles opnieuw maken, ik ben nu eigenlijk zeer gemakzuchtig bezig om alles snel online te krijgen dmv een achtergrondje en links, dit is zeg maar een interimversie :)

1. Je typt anders nog goed. :p
2. Nu wel, ik werk met Opera werkt het dan niet?
3. Zet voor 's morgens een tijd neer i.p.v. "als je wakker bent."
4. Oke.

Ik weet niet in hoeverre opera om kan gaan met ftp, ik gebruik IE en faststone browser/webserver

Ik heb ook simple webserver, maar daar kan ik niet zien of m'n site gebruikt wordt...
Jah, typen kan ik wel.... praten was wel wat lastig vanmiddag hahaha

Gezien de grootte van sommige secties, hebben xp_pc en ik besloten om een ander concept te maken, zodat het een en ander er wat professioneler uit ziet en niet als een knullige homepage en het downloadgemak te vergroten (overzichtelijker, duidelijker leesbaar, geen drukke achtergronden) :D

Geplaatst door Sarvo
Gezien de grootte van sommige secties, hebben xp_pc en ik besloten om een ander concept te maken,
Waar haalt die XP_PC toch de tijd vandaan. :p

Geplaatst door huijb
Waar haalt die XP_PC toch de tijd vandaan. :p

Zal wel niet meer slapen en heeft een lapdoos die in de trein het werk wel zal doen.....:D

Maar Sarvo wanneer ga je dat veranderen is dat al binnenkort?

http://62.234.24.137/drivers.htm is al een beetje in werking zelfs.... wat vind jij beter Pup? (de rest mag ook reageren), de oude manier of de nieuwe manier? De nieuwe manier zal in ieder geval sneller op je beeldscherm verschijnen, alhoewel het nu ff traag kan gaan, ben ff een dvd'tje aan het leechen :p

Nieuwe manier gaat lekker snel hoor zefs als jij nu brand.
Is voor mij overzichtelijker.
Over de achtergrond kleur kun je praten maar dat is persoonlijk.:D

De nieuwe manier laadt lekker snel, betere achtergrond, kort gezegd 100% beter. Overig commentaar laat ik nog even achterwege omdat dit de ontwikkelingsfase is.

Achtergrondkleur: tja, je kan kiezen uit weet ik veel hoeveel miljoen kleuren (16 of zo?).... lastige keuze

Graag wel overig commentaar, kan ik juist mooi meenemen....

in ieder geval in alfabetische volgorde...

Laatst bewerkt:
Oke; Titel, omschrijving, grootte, download staat er in de kop, ik zou de overige ook met een hoofdletter beginnen en vet gedrukt.
Ik vind de titels zo imponerend als ze in hoofdletters staan.

Lol, alles vet gemaakt voordat ik dit las... :D
en inderdaad, beginnen met hoofdletters en de rest normale letter is beter... misschien de letters van de kopjes een andere kleur geven, zodat het niet verward wordt met downloads....

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan