Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou daar komt ie, ik vind het geheel een beetje somber overkomen, alles is zo donker, terwijl de maker zo'n vrolijke gozer isGeplaatst door Sarvo
Mensen, ik zit ook op reacties te wachten hoor, wat vind je er van, wat kan er beter, is het duidelijk genoeg enz enz
Geplaatst door huijb
1 - Nou daar komt ie, ik vind het geheel een beetje somber overkomen, alles is zo donker, terwijl de maker zo'n vrolijke gozer is
2 - Ik kom niet op de pagina om bestanden te uploaden.
3 - Deze zin "Deze site is helaas nog maar tijdelijk bereikbaar. Vanaf 's-morgens dat ik wakker ben tot maximaal 23:30u" vind ik komischvraag mij af of je dat zo moet neer zetten.
4 - Als ik op een bestand klik om te downloaden gebeurt dat ook meteen, is het misschien handiger om een uitleg te laten zien wat dat specifieke het programma doet.
Je vroeg erom dus bij deze![]()
Waar haalt die XP_PC toch de tijd vandaan.Geplaatst door Sarvo
Gezien de grootte van sommige secties, hebben xp_pc en ik besloten om een ander concept te maken,
Geplaatst door huijb
Waar haalt die XP_PC toch de tijd vandaan.![]()
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.