Een programma om temperaturen en andere zaken van mijn pc opneemt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gr@smaaier

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2004
Berichten
418
Ik ben op zoek naar een programma waar ik mijn computer mee kan opnemen in zijn temperatuurverschil en geheugengebruik enzo tijdens het spelen van een spel ofzo.

Zou ook leuk zijn als dit pogramma bijvorbeeld de load op mijn netwerk en andere dingen kon meten en daar een rapport van maakt.

Bestaat er een programma die dit kan want ik zie wel programma's zoals aida 32 die mijn de actuele temperatuur laat zien van mijn pc zoals moederbord en processor maar ik wil dus een programma waar ik deze zaken kan zien als ik bijvoorbeeld na het spelen van een game doormiddel van een grafiek of rapport kan inzien.

Is er een programma als deze dan graag de naam en de link naar het programma plaatsen in de reply.

Mijn dank is alvast heel groot :thumb:
 
Zijn er nog meer van deze programma's vooral zoals speedfan is het programma dat ik zoek maar wil eens weten wat er allemaal nog meer is zodat ik wat meer keus heb. Voor degene die al hebben gereageerd bedankt hiervoor. :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Motherboard monitor 5(MBM5):
http://mbm.livewiredev.com/

Lastiger dan Speedfan. Het voordeel van Speedfan vind ik, dat je in veel gevallen je processor fan kunt laten regelen, afhankelijk van de temperatuur van je processor.
 
Ik ga deze topic omzetten als opgelost. Uit al deze programma's heb ik speedfan gekozen als het makkelijkste programma om de temperaturen van verschillende apparaten in de gaten te houden. :thumb:

Vooral de optie om de temperaturen langer in de gaten te houden heb ik veel aangehad en zal er nog veel aan hebben omdat ik dagelijks pc's repareer en nogal eens tegen problemen met warmte ontwikkeling aanloop. :confused:

Wat me wel verbaasd is dat er zo het ernaar uitziet eigenlijk niet veel programma's zijn die dit kunnen, erg jammer vind ik wilde meer keus hebben. :rolleyes:

Mvg Gr@smaaier.
 
Veel moederbord fabrikanten leveren ook software bij het moederbord om de hardware in de gaten te kunnen houden.
Bijvoorbeeld Gigabite --->> Easytune4
 
Dit klopt maar houden geen historie bij waar ik kan zien wat er de hele dag gebeurd met de pc. :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan