pbongenaar
Gebruiker
- Lid geworden
- 13 nov 2007
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Hallo,
Dank voor jullie antwoorden, de formule telt nu de juiste getallen op, echter in het bovenste overzicht in weekoverzicht telt de formule alles op, maar ik wil alleen de karton 50x50 optellen. Kan dit met een if formule nog erbij gemaakt worden. Nu wordt alles opgeteld, maar ik wil dit per productsoort doen. (dus een if formule met gegevens uit kolom b op de invoersheet. wie kan me helpen??
Groet,
Paul
Hallo,
echter in het bovenste overzicht in weekoverzicht telt de formule alles op, maar ik wil alleen de karton 50x50 optellen.
Groet,
Paul
en dit werkt perfect. Dank jullie wel!!!
wel heb ik nog een algemene vraag. Heeft iemand van jullie een voorraadsysteem in excel of weten jullie waar ik dit zou kunnen downloaden? Ik wil dit nu zelf gaan maken, maar als ik dit van een bestaande format verder kan invullen zou me dit veel tijd schelen.
Groet,
Paul
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.