Tot zo ver geen problemen. Alles draaide normaal...
Daarna wat getweakt, onder andere met SSD tweaker omdat een SSD nou eenmaal ander instellingen moet hebben i.v.m. de levensduur.
Nu start de pc op en blijft hangen in een zwart scherm met een pop-up melding "windows application unable to start".
Deze moet ik "ok" klikken en dan gaat hij naar het bureaublad, waar de melding nog eens verschijnt en weggeklikt moet worden.
Als ik in het systeem logboek, zie ik een aantal fouten. De meest voorkomende zijn:
8016 Het browserstuurprogramma heeft te veel ongeldige datagrammen van de externe computer EXPERIA ontvangen om WIN8PC op transport NetBT_Tcpip_{CF4CF6E5-B697-42E3-AB31-85638711A8B6} te kunnen benoemen. Raadpleeg het datagram voor verdere gegevens. Er worden pas weer gebeurtenissen gegenereerd nadat de herstelfrequentie is verlopen.
46 Crashdumpinitialisatie is mislukt!
7000 De Intel(R) Management and Security Application Local Management Service-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
De service heeft de start- of stuuropdracht niet op juiste wijze beantwoord.
7009 Time-out (30000 seconden) tijdens het wachten op het verbinden van deze service: Intel(R) Management and Security Application Local Management Service.
7000 De sbapifs-service kan vanwege de volgende fout niet worden gestart:
Het systeem kan het opgegeven bestand niet vinden.
49 Het configureren van het paginabestand voor de crashdump is mislukt. Zorg ervoor dat er zich een paginabestand op de opstartpartitie bevindt en dat deze groot genoeg is om het gehele fysieke geheugen te bevatten.
25 De schaduwkopieën van volume C: zijn verwijderd omdat de schaduwkopieopslag niet tijdig is vergroot. Beperk eventueel de I/O-belasting van deze computer of kies een schaduwkopieopslag waarvan geen schaduwkopie wordt gemaakt.
Laatst bewerkt: