Een TXT bestand aanmaken met VB.Net

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sorry dat ik het moet zeggen, maar je project is echt een zooitje.

Kun je even precies toelichten wat de bedoeling van het programma is en wat je in de code allemaal uitvoert?
 
@Danielxmovies Je hoeft niet steeds nieuwe reacties te plaatsen hoor, je kan ook je post aanpassen.
 
Ja maar 1 post over zelfde programma vind ik makkelijker.

Kijk

het is de bedoeling dat je een account kan toevoegen en dat ie hem dan opslaat in een map.

Je hebt ook een Manager en daar wil ik dat je die bestanden kan zien en kan zien wat voor informatie erin staat

Maak het anders beter en stuur het terug?
 
Het gaat over je reactie waar je een link plaatst die niet werkt en vervolgens een nieuwe reactie plaatst met de juiste link.
 
Wat moet er precies gedaan worden nadat er een account wordt aangemaakt? Nieuwe bestanden/mappen aanmaken? Graag in stappen uitleggen!

Ik kan namelijk niets doen als ik niet precies weet wat je wilt. De code voor het aanmaken van iets ontbreekt namelijk en daardoor ontstaan er foutmeldingen.
 
aanmaken zou gewoon moten doen alleen aangeven/

Ik wil gewoon dat ie in een map een txt aanmaakt zoals je al ziet en hij maakt via de informatie van Form1

En dat je dan via de manager in de bestanden kan kijken. dus dezelfde map waar ze opgeslagen worden en dan Je ze kan bekijken in het form niet met een externe programma.

Snap je dit>?
 
Dit gaat best even wat tijd in beslag nemen. Ik moet zowat het hele project opnieuw schrijven :p
Het valt me trouwens op dat je veel te veel forms gebruikt en Engels en Nederlands door elkaar gooit.

Wat is tussen twee haakjes het praktisch nut/doel van het programma?
 
Kun je daar niet beter een database o.i.d. voor gebruiken?
 
Dat kan ook in Acces. Evt. met VBA. ;)
Maar goed, ik zal dat project wel even in orde maken. Binnenkort heb je 'm terug ;)
 
Laatst bewerkt:
Daarmee kun je met databases werken, maar ik zal je project wel ff afmaken.
Coming soon :p
 
Hier is-ie dan. Ik heb eigenlijk alles veranderd :p :

49880559.jpg

Download: http://dl.dropbox.com/u/30158654/HM/Acount Manager.rar
 
Laatst bewerkt:
Oke

Oke ik zal zo kijken zit op ander Com.

Maar bedankt he :p

En mag ik je nog een keer lastigvallen met een vraag :p
 
Graag gedaan ;)

Lastigvallen met vragen mag hier altijd op Helpmij.
Alleen heet het dan geen lastigvallen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan