Eerste lege regel in Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo HSV. Application.Goto reference:="begin"=================== 'DIT GEEFT DE FOUT ONGELDIGE VERWIJZING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???
Rudi ?? nooit van gehoord Mvrgr ook voor Rudi peter.

Hallo Peter,

Kijk bij gedefinieerd naam "Begin" (formule iets aangepast)
Kijk je niet wie er reageerd op je vraag?
Rudi → @Warme bakkertje.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Warme bakkertje,Duizendmaal excuses voor het niet doorlopen van de reacties,dom dom. Dank voor je reacties Ik ga uiteraard met de oplossings aan de slag maar ik ben erg traaag.
HSV,Wat een blamage ik hoop dat dat nog goed komt.Het komt waarschijnlijk door via de link in de email dan krijg je niet de hele discussielijst te zien,maar dat is geen geldig argument hoor.dat mag gewoon niet gebeuren,En dat Rudi Warme bakkertje is dat wist ik
niet.Harry ik ga nu snel met jullie oplossingen aan de gang.Ik vindt met VBA geweldig kan uren met de kleinste problemen bezig zijn.
Dit tussen haakjes.Ik hoop dat U en Rudi mij vergeven En groet U met vrgr.Peter

Dank voor je reacties Ik ga uiteraard met de oplossings aan de slag maar ik ben erg traaag.
Dit tussen haakjes.Ik hoop dat U en Rudi mij vergeven En groet U met vrgr.Peter
Ik geloof wdat mijn creativiteit te wensen overlaat maar heb tog 74 jaar geleden een
Moeder gehad.

Geen probleem Peter. ;)
Alles op z’n tijd.
Knap van je om nog met Excel te werken (aangezien je leeftijd).

Eerste legeregel

HSV,dank voor de laatste reactie.fijn dat U er niet zo zwaar aan tilt.en VBA in Excel
blijft voor mij een uitdaging,bij deze even tussen stand die ik in mijn eentje niet had
gehaald.

Bekijk bijlage admy.zip

Ik blijf Puzzelen to het voor elkaar is.Mvrgr ook aan Rudi Peter.

Hallo Harry en rudi,Ben zover dat de zaak loopt extra subtotalen en dat in een macro,expirimenter nog steeds zeg maar een hobby.
Ik dank jullie voor de geweldige hulp ,ik zet em op opgelost.mvg peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan