Eigen afbeelding op button plaatsen

Ja alleen tekst neemt onnodig veel ruimte in beslag en ik heb een image control ook al geprobeerd maar die rekt de afbeelding uit en de knoppen in access toont het goed. Nogmaals we hebben het geprobeerd maar ik zal weer naar de "tekentafel" moeten gaan ,-)
 
Btw ik ga volgende week starten met de drag and drop hopen dat dit goed werkt...
 
Ja alleen tekst neemt onnodig veel ruimte in beslag en ik heb een image control ook al geprobeerd maar die rekt de afbeelding uit
Boy, wat ben ik níet benieuwd om jouw database te zien; het lijkt mij qua interface een gruwel. Als één knop als tekstlabel al niet past….
 
Tekst op een knop of op een label neemt onnodig ruimte in beslag. een foto zegt meer dan 1000 woorden ...
Ik ga wel terug naar de tekentafel en ga de achtergronden wel binnen de lijntjes kleuren ,-)
 
Tekst op een knop of op een label neemt onnodig ruimte in beslag. een foto zegt meer dan 1000 woorden ...
Dat hangt toch echt van de foto af…. Knoppen zijn er om de gebruiker acties te laten uitvoeren. Een gebruiker moet dan weten waar die knop voor staat. Dat kan met tekst, of met een plaatje. Niemand kan mij wijsmaken dat een knop met alleen een plaatje a) per definitie kleiner is dan een plaatje met beschrijvende tekst en b) per definitie duidelijker. De betekenis van een plaatje (zeker als het geen standaard plaatjes zijn) is voor interpretatie vatbaar, en echt niet altijd duidelijk.
Ik gebruik bijvoorbeeld wél de standaard bladerknoppen op een formulier, maar voor het openen van specifieke formulieren of rapporten of het uitvoeren van specifieke opdrachten toch liever tekstknoppen. En die hoeven echt niet groot te zijn, zolang de gebruiker maar weet wat-ie moet doen. Maar ik wacht het resultaat wel af…
 
Terug
Bovenaan Onderaan