eigen geuploadde filmje fifa 09 bekijken

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnit

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2008
Berichten
121
hallo,
ik heb een vraagje..
ik heb fifa 09 en er stond dat je je eigen filmpjes en screenshots kunt uploaden.
mijn vraag: waar kan ik mijn eigen filmpjes en screenshots bekijken, het uploaden lukt me wel maar waar kan ik ze bekijken. volgens mij moet dat op www.eafootballworld.com zijn maar ik kan het niet vinden. weet iemand hoe je dat moet doen??
alvast bedankt!
 
Op de site staat bij faq het volgende:

Q: How do I upload a video to EA SPORTS™ Football World?
To upload a video from an EA SPORTS™ game, select INSTANT REPLAY on the Pause Menu while playing a match and follow the on-screen instructions. A confirmation will appear when it has successfully uploaded.

Even vertaald (weet niet of je goed Engels kunt lezen).

Vraag: Hoe kan ik een video uploaden naar EA Sports Football World?
Antwoord: Om een video te uploaden dien je tijdens een wedstrijd naar het pauze menu te gaan. In dit pauzemenu ga je naar INSTANT REPLAY. Volg de instructies in beeld. Je zult een bevestiging krijgen indien het filmpje geüpload is.
 
ja oke,
maar als ik dan op upload klik staat er dat de site momenteel niet beschikbaar is.
misschien heb ik iets fout ingestelt ofzo..?
ik weet het niet
 
Heb je een firewall aanstaan? Indien dat het geval is moet je Fifa 2009 toegaan aan het internet geven. Of je Firewall uitschakelen.
 
Sorry dan kan ik je niet helpen. Ik nam een dat je het over de PC versie had.
 
probeer het op een later moment nog een keer , misschien is de site dan wel online ,of staat je ps3 wel op het internet aangesloten?
 
nee, ik was vergeten mijn game te registreren...
maar bedankt voor de moeite allemaal:thumb:
 
Hallo

Heey ik heb hetzelfde probleem als jouw. Aangezien jij het nu weet kan je het mij hopelijk uitleggen? Ik heb ook een ps3. Hopelijk reageert u hierop.

Groetjes Jordy
 
ewaa., jordy
ja bij mij was het probleem dat ik het spel niet geregistreerd had, op de achterkant van het boekje staat een registratie code en dan moet je je even bij www.gamereg.ea.com registreren... dat was bij mij het probleem.
maar heb je ook al een ea sports football world account en is die ook goed gekoppeld aan je ps3 account??
dat is ook belangrijk
ik hoop dat t nu lukt anders moet je het nog maar even zeggen
later
 
Als ik me wil registreren op de site die je zegt moet ik een land selecteren, dan doe ik natuurlijk Nederland en ik moet een platform selecteren daar doe ik Playstation 3 dan moet ik een game selecteren maar fifa 09 staat daar niet bij:O Wat nu?
 
vreemd..
ik heb net ook even gekeken, toen ik het deed stond hij er gewoon tussen.
ik zou het over een paar dagen nog een keertje proberen en misschien weet iemand anders het wel..
ik zal ook nog wel even rondkijken.
dan hoor je het wel!:thumb:
later
 
hey,
ik was net even op eafootballworld en daar was fifa 09 ook weg tussen de games..:confused:
dus ik denk dat die even weg is.
ik zou niet weten waarom maar als je het over een tijdje weer probeert denk ik dat hij er weer tussen staat;)
later
 
Oke dan kijk ik over een tijdje nog;) Bedankt he !:D Als het gelukt is of als ik nog vragen heb hoor je het wel;) Thnx
 
mmm.. hij staat er inderdaad niet bij misschien zijn ze bezig met een update ofzo, heb ik ook wel eens gehad
 
Sneeuw bij Fifa09

Hallo, ik heb een vraag. Ik heb voor de PS3 Fifa 09.
Hoe moet je daar met regen,sneeuw enz. spelen?

Hopelijk reageren jullie.

Alvast bedankt

Laaterr Jordy:cool:
 
hee,
heb hem ook op de PS3.
als het zou kunnen is het wanneer je op het punt staat de wedstrijd te starten in dat menu waar je ook je selectie kan maken. dan op spelinstellingen ofzo..
als het daar niet is, dan ken het waarschijnlijk niet.
Later
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan