Eigen naam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoeld of wat je wilt.

Bij het bekijken van statistieken
moet ik denken aan mensen die zien hoe vaak hun eigen site is bezocht en door wie.

Is het jouw bedoeling dat jij in de statistieken van andere websites te zien bent als "rubenhkostert.....enz"
Meestal vind je in de statistiek van een site alleen ipadressen terug.
 
Zou je iets meer energie kunnen steken in het omschrijven van je vraag? :rolleyes:
 
Is het mogelijk om zonder problemen je eigen ISP naam te kunnen geven aan waarmee je surft?
 
ISP = Internet service provider

Dat is dus je host-partij. Bijvoorbeeld XS4ALL, Tele2, Yourhosting of Web-Oké
Maar dat zal je wel niet bedoelen, toch?

Ik ga er even vanuit dat je je eigen domein-naam bedoeld
zoals je in de eerste posty ook als voorbeeld gaf.
Volgens mij is het niet mogelijk om dat te tonen in de statistieken van anderen.
 
Bij XS4ALL kan dit wel, bij de meeste andere providers niet.
 
Je gaat naar het servicecenter: https://service.xs4all.nl
Daar kies je voor experimentele diensten. Log in met de inloggegevens van XS4ALL
Kies voor DNS configuratie wijzigen.

Bij hostname bewerken kun je een eigen domeinnaam invullen.

Je kunt geen willekeurige naam bedenken, het moet wel een domein zijn waar je zelf eigenaar van bent. als voorbeeld.nl van jou is, dan kun je bijvoorbeeld thuis.voorbeeld.nl daar invullen.
Daarna ga je naar de DNS instellingen van de domeinnaam en maak je een nieuw A record aan die thuis heet met als IP adres het IP adres wat je thuis van XS4ALL hebt.
Daarna zal het pas gaan werken.

Als je geen eigen domein hebt, mag je volgens mij wel een subdomein onder xs4all.nl aanmaken. Je vult dan jouwnaam.xs4all.nl in bijvoorbeeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan