Eigen site bij een abonnement bij Planet

• Onderwerp starter Onderwerp starter djdg
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

djdg

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2006
Ik heb meer dan een jaar geleden een eigen site bij Planet Internet laten aanmaken. Als je een abonnement hebt krijg je daar toch meestal een aantal mb vrije ruimte bij? Nu kan ik nergens achterhalen wat nou mijn site was en als ik dan kijk bij 'Eigen Site en Mail' zie ik dat dat tegenwoordig 4 euro kost. Is het tegenwoordig niet meer gewoon om een site bij een abonnement te krijgen?

Ik zie het. Ik kan nog altijd niet vinden waar ik die 'gratis' site dan moet aanvragen of activeren.

Vraag
Hoe kan ik bestanden uploaden naar mijn homepage of website?

Antwoord

Bestanden uploaden naar de homepage server
Persoonlijke homepage
Bij al onze abonnementen is een homepageruimte van 50 MB inbegrepen. Hier kunt u een zelfgemaakte website naar uploaden, zodat iedereen, 24 uur per dag, uw website kan bezoeken. Nadat u uw website-bestanden heeft ge-upload kan iedereen via internet uw website op http://home.planet.nl/~gebruikersnaam bezoeken.

Nou, dat blijkt...

Laatst bewerkt:
Met FTP kan je bij de meeste providers een website onderhouden.
Of dit bij Planet ook kan moet je even een vraag op hun helpdesk stellen en anders weet iemand anders dit misschien.

Je hebt als het goed is de inloggegevens gehad van Planet.

Het is ook mijn fout dat ik die gegevens kwijt ben geraakt. Ik heb al een mail gestuurd naar de klantenservice.

Bedankt voor de reacties!

Ik heb KPNPlanet en daar kan zoiets zo:

FTP server, instellingen

Voor het uploaden van bestanden met FTP gebruikt u de volgende instellingen:

FTP-server: home.kpnplanet.nl

Poort: 21 (FTP, standaard)

Gebruikersnaam (user name): uwgebruikersnaam@kpnplanet.nl; dit is de naam van uw eerste mailbox van InternetPlusBellen

Wachtwoord (password): het wachtwoord dat hoort bij uw mailbox

FTP-programma

U kunt FTP gebruiken door in uw webbrowser de volgende link in te toetsen:

ftp://home.kpnplanet.nl/

gebruik de gebruikersnaam en wachtwoord zoals hierboven is beschreven

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan