eindeloos berichten ontvangen

Status
Niet open voor verdere reacties.

RonaldWH

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2011
Sinds kort ontvang ik elke keer dat ik op 'ontvangen' druk naast de werkelijke mails die binnenkomen een oneindig aantal die zogenaamd binnenkomen (de teller telt er duizenden), maar ik zie verder niets echt binnenkomen.

Als foutmelding komt te staan:
Serverfout: 0x800CCC90
Reactie van server: -ERR The parameter is incorrect.
Windows Live Mail-fout-id: 0x800420CD

Enig idee wat er aan de hand is en wat ik eraan kan doen?

Hmm, zegt me niet veel..
Heb je je account er al een keer uitgegooid en opnieuw toegevoegt (+emails opnieuw gedownload)

En dit:
Start>configuratiescherm>Programma's en onderdelen> Windows live essentails klik op: Bewerk/verwijder.
NU krijg je en klein setupje, kies hier voor Repareren, en dan kijkt het pgrogramma je live essentails programmas na op fouten.

Zou ook kunnen zijn dat je het vinkje hebt aangezet dat (kopieën van) de berichten op de mailserver moeten blijven staan. Er wordt dan gescand welke berichten je al binnen had (dus niet meer worden binnengehaald).

Ga eerst even naar de webmail toepassing van je provider, en kijk welke berichten door de mailserver bewaard zijn. Haal dan de mails die je al had even helemaal weg (via de webmail).
Check daarna die instelling over het bewaren van de kopieën, en zet het goed (als het nu fout staat).

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dank voor jullie reacties. Ik heb jullie adviezen uitgeprobeerd, maar helaas zonder resultaat.
Elke keer als ik berichten ontvang, ontvang ik eerst berichten, waarna de teller op hol slaat en tot het oneindige door blijft tellen.
Hebben jullie nog een idee...?

Groeten,

Ronald

Begin (was al als tip gegeven) eens het mail-account te verwijderen in je mail-programma en daarna (met de juiste instellingen) weer toevoegen (zie tip BlueroothUSB).

Tijs.

Dank voor je reactie, Tijs. Ik krijg het alleen niet voor elkaar om mijn e-mail account te verwijderen. Hoe doe je dat bij Live Mail?

Groeten,

Ronald

Simpel :)
Linkerkolom staat je naam of je email adres, daar rechtermuisknop: account verwijderen.
Als je dan een "weet u het zeker?!" melding krijgt op OK klikken et voila!

Het verwijderen van de account moet zo lukken, maar ik schroom... Ben ik dan niet in 1 klap al mijn e-mails kwijt? Hoe voorkom ik dat?

Ronald

Hoi Ronald,

Ik neem aan dat je gewoon een hotmail account hebt.
Dat wil zeggen dat je mails niet verwijdert worden van www.hotmail.com maar wel van je C:\Program Files\Windows live essentails\mail\ map.
Als je je account weer opnieuw importeerd in wlmail, dan worden je e-mails opnieuw gedownload.

Ik heb geen hotmail account, maar 'gewoon' via de kpn provider. Als ik de e-mails wis, dan ben ik ze ook kwijt. Zo is dat ook bij de provider aangegeven, zodat de e-mailbox niet vol raakt.
Is er een andere manier om het account te wissen de de e-mails te laten staan?

Groet,

Ronald

Ja, dan denk ik dat je je mails gewoon naar een ander account moet doorsturen en dan het account via WLmail eruit gooien..

Inmiddsels heb ik de e-mails opgeslagen en het account verwijders en opnieuw aangemaakt, maar het probleem is helaas gebleven.
Heb je nog andere suggesties?
Ronald

domdomdom

Het blijkt nu toch het vinkje te zijn waar Tijs het al eerder over had.
(ik had blijkbaar bij het verkeerde vinkje gekeken.)
Het had dus wel degelijk te maken met het achterlaten van een kopie op de server.
Het probleem is opgelost.

Dank voor jullie reacties.

Ronald

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan