ellende met nero

Status
Niet open voor verdere reacties.

hangmat

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 mei 2001
Berichten
3.199
Ik gebruik nero 6 ultra edition als brandprogramma. Ik heb een freecom 52/24/52 brander. Als ik iets wil branden (cd kopieren of bestanden branden), gaat de cd-rom (waarvan gelezen wordt) open en verschijnt de vraag "insert source disk". Maar die zit er al in. Dus ik doe de cd-rom weer dicht. Vervolgens gebeurt er in nero helemaal niets, ik krijg alleen de melding "user aborted". Da's lekker, ik kan geen cd bakken zo. Heeft iemand een oplossing voor dit fenomeen?
 
De cd-rom waar je mee leest is dat ook je brander ??

Kijk eens of je virtuele stations heb op je pc.

groetjes speedtouch
 
Nee hoor, mijn cd-rom is een DVD/CD-rom, merk shoarmaschaap. Niet dezelfde als mijn brander dus. Virtuele stations heb ik niet op mijn pc, want die vermoord ik meteen als ik ze zie.
 
Heb je ook geprobeerd om de cd in te lezen met je brander , zodat je eerst een image maakt op je HDD.
 
Ehhh...

Ik kopieer altijd on the fly, dus van cd naar cd. Ikke niet gebruik maken van tussenkomst van harde schijf omdat dat tijd kost (en waarvoor heb ik die snelle brander dan gekocht, weet je wel). Tijd is geld en ik ben een vrek dus je snapt dat ik dat nog niet geprobeerd heb :D.
 
oempa-loempa-loempa-die-doe...

Ik heb een workaround gevonden. Ik moet de cd-rom open laten staan en als hij erom vraagt, de cd-rom dicht doen. Dan slikt nero mijn domme onzin op die cd's wel. Is dat nou niet vreemd? NOU???

LOL met nero
 
Kijk, die oempa-loempa's, dar heb ik wat aan :D

Ik zal dat eens proberen en dan maak ik jullie zometeen blij met het antwoord.

Nero, nu met gratis LOL
 
Het werkt zowaar, vraag me niet waarom, maar ik vind nero 6 duidelijk buggy-er dan nero 5.5. Wie is het met me eens? Allemaal handen omhoog!

Hartelijk bedankt voor de workaround, ik kan tenminste branden en dat is prettig voor een vrekkige ict-er zoals ik.
 
Ja Ja en het moet tegenwoordig allemaal maar snel :D

waar gaat deze maatschappij toch heen :D :D
 
Terzijde wat neveninformatie terzake oempa-loempa's:

Oempa-Loempa - m, enkelvoud -'s
Werkt in een chocoladefabriek. Eerst voor Willie Wonka (uitgever van Wonka-repen en toverbonken) en heden voor Charlie.
Houdt qua uiterlijk het midden tussen een pygmee en Osama Bin Laden, echter zonder tulband. Wel met een kapsel waar alle haircutters faiiliet aan gaan.
Tevens welbekend door hun lied "oempa-loempa-loempa-die-doe", waarin zij verwende rotkinderen van wijze raad en goede tips voor een happy leven voorzien.

Onze regering heeft een oempa-loempa quotum ingesteld om overspoeling van de arbeidsmarkt te voorkomen :D.
 
:D Deze mag geplaatst worden in de volgende nieuwsbrief :D

groetjes speedtouch
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan