email forwarding

Status
Niet open voor verdere reacties.

limperg

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2005
Door een eenzijdige actie van mijn huidige/oude provider (=Tiscali/KPN) ben ik voor ADSL + emails overgeheveld naar Planet Internet/KPN. Nu ben ik op zich hierover niet zo rouwig (slechte service + onbereikbare helpdesk) , maar het schept wel problemen:
hoe bereik ik (afgezien van sites met usernames en wachtwoorden, die weet ik wel) al degenenen die ik ooit mijn emailadres gaf? Tiscali zend geen emails door (hetgeen Planet Internet wel doet!). Verder heb ik geen enkele ervaring met meerdere emailadressen in Outlook express (hoe doe je dat en kan dat?!). Ik neem aan dat ik dan eerst Planet Internet als Provider moet hebben ingevoerd? Ik dacht er aan om tijdelijk een email forwarder te gebruiken (zie bijv. www.returnpath.net/forwarding) of heeft iemand een beter idee (omdat-ie dit ook wel eens bij de hand heft gehad!). Elke hint is welkom!:thumb:

upsidaisy zei:

Ik heb de onderwerpen van deze prima lijst eens doorgelezen en vond minder van mijn gading als gedacht en gesuggereerd(?): slechts één: meerdere emailadressen beheren. Klopt dit? Voor de verdere inhoud van de 'kwestie' heb ik geen 'oplossing'. Overigens bedankt voor de reaktie! Is er niemand die zoiets wel eens bij de hand had??

doy zei:

Hallo!

Grappig om via een door jou aangeraden 'omweg' :thumb: toch een reaktie te krijgen. Ik zal het een dezer dagen eens bekijken/onderzoeken en je dan zeker berichten. Alvast bedankt voor de moeite en een prettig jaarwisseling gewenst

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan