Email komt maar bij 1 computer aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

frietboer

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2005
Hallo

Sinds kort hebben wij 2 computers. Om met die 2 computer op internet te komen hebben wij een draadloze router gekocht. Alles werkt prima. Behalve de email. Op de 2e computer heb ik ook de email acount toegevoegd. En die ontvangt gewoon goed de email. Maar stel dat ik boven de email ophaal, dan krijgen we op de andere computer niet de email binnen. Als ik op de andere computer de mail binnenhaal, krijgt de andere computer weer niet de email.
Maar ik wil dat bijde computers de email ontvangen.
Wat kan ik hier aan doen?

Groetjes Joshua

Als je een email ontvangt dan wordt hij vaak verwijdert van de server waar hij stond. Als ik mijn email van chello binnenhaal, wordt het verwijderd van de server van Chello. Op deze manier blijft je mailbox op de server leeg. Ik weet niet zeker wat een oplossing zou kunnen zijn, maar volgens mij moet je in de richting van een mailserver in huis gaan zoeken. Dat is software die je moet installeren. Het fijne weet ik hier niet van hoor.

In dat artikel stond:

Open outlook express, dan klik bovenaan op extra, klik dan op acounts. Klik in acounts op E-mail (bovenaan). Klik dan op je acount en dan rechts op eigenschappen. Klik dan op het tabblad geavanceerd. Van onder staat bezorging en vink daar aan: Van server verwijderen na verwijderen uit Verwijdere items.

Dat was alles:thumb:

Graag gedaan :)

En wynand, je kunt zelf ook de link klikken en de tekst lezen ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan