email probleem

ScarryH

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2009
IK heb een emailadres waarvan ik het wachtwoord niet meer weet. Maar ook geen andere optie had toegevoegd om wachtwoord te wijzigen. Zoals bv 06 nummer of emailadres. Ook de vragen die gesteld worden kan ik niet beantwoorden omdat ik dat adres niet vaak gebruik. Is voor een specifieke situatie voor mij. Nu wil ik dat adres benaderen maar ik kom er op geen enkele manier achter hoe dit op te lossen.

Als je de gevraagde informatie niet meer weet en nergens hebt opgeslagen zal het ophouden.
Is het een Outlook email adres? Of Gmail? Of van je internet provider?
In het laatste geval zou je contact op kunnen nemen met de klant ondersteuning van die provider.

Het is hotmail.com adres. Normaal sla ik de gegevens ergens op. Danwel in wachtwoord manager of op papier thuis maar omdat ik dit adres niet regelmatig gebruik ben ik dat gewoon vergeten.

Wellicht dat dit je dan kan helpen:

Houd wel rekening met het volgende: als ze je niet kunnen identificeren met dit e-mail account, dan houdt het op.

Ze hameren er niet voor niets op dat je een contact e-mailadres of een telefoonnummer eraan moet koppelen.

Misschien moet je dan afwachten tot het account verwijderd wordt, en misschien kan je hem dan opnieuw registreren. Maar ik betwijfel dat.

Terug
Bovenaan Onderaan