Email teksten Thunderbird

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Berichten
1.214
Ik heb dus Thunderbird 1.5; van sommige emails die ik binnen krijg, zoals bijvoorbeeld de nieuwsbrief van ZDnet.nl dan krijg ik dus allemaal regels met tekst waaruit ik niets kan opmaken, het lijkt op html taal zoals je een website opmaakt. Ik heb gekeken in mijn instellingen maar kan niets wezenlijk veranderen.

Iemand een idee wat het is en hoe het komt?

Zou ik bij ZDnet iets moeten veranderen? Opnieuw de nieuwsbrief aanvragen?
Het is wel gekomen nadat ik het spamfilter heb aangepast, aangezet meer.

:thumb:
 
Geeft Thunderbird ook niet aan Afbeeldingen weergeven? (rechtsboven) Ik gebruik ook Thunderbird en bij sommige nieuwsbrieven moet ik ook altijd eerst op Afbeeldingen weergeven drukken voordat de nieuwsbrief (volledig) zicht- en leesbaar wordt.

Groet, Floyd
 
Nu je het zegt....staat er dus ook niet meer.......zou dat er mee te maken hebben?
 
Zou kunnen. Dat zou dan met instellingen van Thunderbird te maken kunnen hebben, lijkt mij. Soms ook wordt bij de nieuwsbrief aangegeven dat je iets moet doen wanneer de weergave niet is zoals verwacht. Soms bijvoorbeeld door een link naar de browser te kopieren, maar ik weet niet of dat hier ook het geval is. Ik ben bang dat ik je verder niet kan helpen.

Groet, Floyd
 
Geeft niets, ik werkte toch altijd al meer met Opera, dus die maar weer van stal gehaalt!

Thanks, :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan