Eminent 7180 Blu Ray menu probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

dhofstede

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Goedemorgen ...,

Al enige tijd bezit ik een Eminent 7180 mediaplayer. Ik ben er heel blij mee, hij speelt bijna alles.
Echter, er is 1 probleem: Blu Ray iso's speelt hij wel, maar alleen het 1e hoofdstuk, dus ik zie geen menu's. Daarna sluit de ISO gewoon af.
Lastig, aangezien er wel meer hoofdstukken op een ISO Blu ray staan...

Nu heb ik niet de laatste firmware; de reden is dat men op diverse fora aangeeft dat de HD geformateerd zal worden als je een firmware upgrade doet. Gezien het feit dat ik ondertussen 1,5 TB aan video op de HD heb staan, wil ik dat risico liever niet nemen.
Daarnaast staat er bij niet 1 nieuwere firmware bij, dat dit probleem opgelost zal worden.
Bij de MediaMarkt vertelde men me dat er inderdaad geen menu's werden ondersteund qua blu Ray, maar dat Eminent bezig was met een update. Dat is dus ondertussen een jaartje geleden.

Iemand enig idee wat hier aan te doen is?

groet,
Dave.

Tja, als dit opgelost wordt met een originele firmware update, zou ik deze maar uitvoeren.
Het kost dan wel ff tijd en energie, om die films die er al op staan te backuppen.

Dag Jackall,

En dt is het hem nu juist: de firmware heb ik nooit geupdate omdat er niet wordt aangegeven dat het probleem wordt opgelost.
Dus een orginele firmware is neit nodig: die zit er nog op...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan