EML bestanden werken niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

hamlet

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2006
Berichten
10
Ik heb een Map met voorbewerkte emails (*.eml) die ik gebruik als ik een antwoord moet geven op een gestuurde email (sitebeheerder). Tot voor kort hoefde ik die EML bestanden slecht aan te tikken, het antwoordadres van de emailer in te vullen en klaar was kees (frank). Plotseling kan ik dit niet meer en krijg ik de voorbewerkte email te zien als een soort reeds verzonden email, dus ik kan niks meer invullen. Kan iemand mij vertellen wat er inmiddels fout moet zijn gegeaan? Ik snap hier niks van!
 
Als je winxp hebt dan zou ik eens proberen met een systeemherstel van voor de feiten.
 
jean42 zei:
Als je winxp hebt dan zou ik eens proberen met een systeemherstel van voor de feiten.
zou een optie kunnen zijn maar dan raak ik te veel kwijt wat ik zeker niet wil...
 
Wat denk je dat je kwijt wordt?
Er verdwijnen geen bestanden alleen mogelijk wat progs.
 
hoe is het mogelijk!!!

jean42 zei:
Wat denk je dat je kwijt wordt?
Er verdwijnen geen bestanden alleen mogelijk wat progs.
ik heb geprobeerd wat jij zei maar ik blijf met hetzelfde probleem zitten. wie helpt mij. het moet toch mogelijk zijn een "voorgebakken" email te maken, die op te slaan en die later weer op te roepen om uitsluitend een emailadres toe te voegen? ik heb dat veelvuldig gedaan, al zeker meer dan een jaar lang en nou ineens werkt het niet meer. hoe kan het in vredesnaam??!! ik sla de email op als...geef een naam en krijg nu slechts een kant en klare email waar ik niks meer mee kan doen!
 
Laatst bewerkt:
Maak je mappen van postvakuit en verwijderde mails eens leeg als ook de verzonden mails.
Het kan zijn dat deze vol zitten.
 
jean42 zei:
Maak je mappen van postvakuit en verwijderde mails eens leeg als ook de verzonden mails.
Het kan zijn dat deze vol zitten.
jean
ik heb alles leeggemaakt zoals je vroeg
zat inderdaad behoorlijk vol, maar...............
geen resultaat! probeer het zelf ook eens, nieuw bericht maken, opslaan als test.eml en daar na weer openen, bij mij nu kant en klaar, niet te behandelen, terwijl ik vroeger een emailadres kon invoeren en de email versturen! onbegrijpelijk! groeten
frank
 
hamlet zei:
jean
ik heb alles leeggemaakt zoals je vroeg
zat inderdaad behoorlijk vol, maar...............
geen resultaat! probeer het zelf ook eens, nieuw bericht maken, opslaan als test.eml en daar na weer openen, bij mij nu kant en klaar, niet te behandelen, terwijl ik vroeger een emailadres kon invoeren en de email versturen! onbegrijpelijk! groeten
frank

jean
het is me gelukt!
het probleem zat in een beveiligingsupdate van microsoft
toen ik die had verwijderd werkte alles weer!!
het betreft hier KB 911567
jij bedankt dat je hebt willen meedenken!!
groeten frank:D :D
 
Dat is inderdaad de boosdoener, Microsoft is daar op dit moment mee bezig qua oplossing zoeken, zie dit bericht: *klik*
 
oplossing met EML templates is nog niet voorhanden!

gezina zei:
Inmiddels is er wél een oplossing voor handen, zie post 7 in dit topic.
het spijt me geweldig maar er is GEEN oplossing voor mijn probleem dan alleen de patch KB911567 NIET te downloaden. ik ben nu al een paar dagen met microsoft bezig, maar ook zij komen er niet uit. de problemen met het verdwijnen van het adresboek zijn er (gelukkig) niet bij mij maar ik heb te enen male GEEN mogelijkheid om een email-template (*.em) te openen, laat staan te verzenden. microsoft wist mij absoluut geen antwoord op mijn probleem te geven. na het verwijderen van de patch functioneert alles weer als vanouds. bij microsoft heb ik twee personen gesproken, een dame die mij adviseerde KB911567 van de machine te halen (gedaan...en alles werkte weer) en een heer die GEEN ENKEL ANTWOORD wist op de door mij gestelde vragen. Helpdesk!!??!!
ik heb de cumulatieve patch weer aangebracht en IK BEN WEER IN DE PROBLEMEN! dus oplossing?....nee, helaas!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan