Emoticons maken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

eisdatop

Gebruiker
Lid geworden
14 jul 2004
Berichten
434
Hallo allemaal,
Ik heb in paintshop nu een leuke emoticon gemaakt, met een groote van 90x90 pixels.
Als ik deze wil gebruiken bij msn, dan worden ze klein(net als de standaard emoticons:S) Terwijl de meeste eigen emoticons groot zijn! Kun je dit instellen? OF moet ik de pixels omhoog gooien?
Alvast bedankt!:thumb:
 
Je kunt wel oversized emoticons gebruiken, je moet dan MSN Plus! installeren (let goed op tijdens de instalatie en installeer het ZONDER de sponsor) en installeer daarna Stuffplug-NG => www.stuffplug.com

Stuffplug-NG is een plugin.
De ander moet overigens ook die plugin hebben om het te zien (en in het configuratiescherm van Stuffplug-NG Oversized Emoticons aan hebben staan)
 
Ik wil geen plugins oid!
Is ook niet nodig met wat ik bedoel, want andere afbeeldingen worden wel gewoon weergegeven zoals ik wil!
Msn heeft 2 grootes emoticons, klein en groter:p De afbeeldingen die ik gemaakt hebm wil ik graag groter hebben, terwijl ze klein worden weergegeven:)
 
Geplaatst door eisdatop
Ik wil geen plugins oid!
Is ook niet nodig met wat ik bedoel, want andere afbeeldingen worden wel gewoon weergegeven zoals ik wil!
Msn heeft 2 grootes emoticons, klein en groter:p De afbeeldingen die ik gemaakt hebm wil ik graag groter hebben, terwijl ze klein worden weergegeven:)

Oh? Grote emoticons? Waar dan? Welke zijn grote emoticons? bij mij zijn ze allemaal hetzelfde; 19x19 pixels
 
Dat is iets wat MSN zelf doet, volgens mij doet ie dat met animated gifs.
Maar je kunt, als je geen plugins wilt gebruiken, beter kleinere emoticons maken.
 
SystemizerX100 en XP_PC hebben gelijk, en trouwens... wat kan een plug-in kwaad? StuffPlug-NG heeft enkel voordelen... zo-ook msn plus! als je natuurlijk niet vergeet aan te duiden: "Ik ga NIET akkoord. Installeer MSN Plus zonder sponsors"

James:)
 
Plugins kunnen ervoor zorgen dat je MSN gekke dingen gaat doen :(.
 
Geplaatst door XP_PC
Plugins kunnen ervoor zorgen dat je MSN gekke dingen gaat doen :(.
fout... plugins kunnen ervoor zorgen dat JOUW MSN gekke dingen gaat doen:p

James:)
 
Oww:confused: MSN PLus vind ik troep, wat ik gewoon niet nodig vind! En ook geen plugins, maar dit wil ik gewoon f goed hebbeb.

Maar wat systemyzer x100 zegt, animated emoticons, ik zal dat er eens van maken!
(hoe weet msn of een afbeelding animated is, wat ik gebruik zijn ook gewoon GIF bestanden:confused:)
 
@XP_PC:

Dat hangt er helemaal vanaf wat voor plugins je installeert :) Stuffplug-NG voegt alleen maar functies toe

-----

@eisdatop:
Ik weet niet zeker of het zo is bij animated emoticons, maar je kunt het altijd proberen.

-----

@Rimsic:

Met Stuffplug-NG niet :rolleyes:
 
Geplaatst door Systemizer X100
@XP_PC:

Dat hangt er helemaal vanaf wat voor plugins je installeert :) Stuffplug-NG voegt alleen maar functies toe

Ik ken Stuffplug hoor.. Geloof me; ik heb er al genoeg ellende mee gehad (en zoek maar eens op het forum naar anderen).
Allemaal overklaarbare problemen, na herinstallatie geen enkel probleem meer.

Stuffplug instlalleer ik helemaal niet meer. Elke keer als ik dat doet duurt het vier minuten voordat ik mijn MSN inkom en word ik telkens afgemeld.
 
Geplaatst door XP_PC


Ik ken Stuffplug hoor.. Geloof me; ik heb er al genoeg ellende mee gehad (en zoek maar eens op het forum naar anderen).
Allemaal overklaarbare problemen, na herinstallatie geen enkel probleem meer.

Stuffplug instlalleer ik helemaal niet meer. Elke keer als ik dat doet duurt het vier minuten voordat ik mijn MSN inkom en word ik telkens afgemeld.

Hmm, is mij (en vele anderen) nog nooit overkomen :confused: ik kan niet meer zonder stuffplug XD
 
Ik vond hem wel erg handig moet ik zeggen... Ach; misschien probeer ik hem wel over een tijdje ;).
 
Stuffplug is toch echt brak hoor :) ik had um tot gister nog geinstalleert op me pc. Maar omdat je met Stuffplug grotere DP [Display Pics] kan toevoegen en grotere emoticons. Kreeg ik bij het opnieuw opstarten van MSN iedere keer dat schermpje van Stuffplug of ik dat plaatje wou resizen, en als kdat weg klikt kwam het weer. Dus tja.. relaxt is anders ;)

Er is altijd nog msgdiscovery :)
 
Sfuffplug is BAGGER!

M'n zoon heeft 't zojuist geprobeerd. Ik meld me aan bij msn, klik op het envelopje om m'n mail te checken en voila: ik wordt geredirect naar een of ander wazige directory op m'n harddisk. Dankzij systeemherstel werkt alles weer normaal.

Vraag is dus: waar kan ik normale en fatsoenlijk werkende plugins voor MSN(plus) downloaden met ongeveer dezelfde functies als die van Stuffflug, maar die niet m'n hele pc overhoop halen met allerlei wazige rotzooi?
 
Voor zover ik weet, is het de enige plugin die dit kan.
Maar dat klinkt niet als een Stuffplug bug maar meer als een programmafout van MSN zelf.
 
Geplaatst door Systemizer X100
Voor zover ik weet, is het de enige plugin die dit kan.
Maar dat klinkt niet als een Stuffplug bug maar meer als een programmafout van MSN zelf.

Namens mijn zoon, bedankt voor je reactie. En hij heeft nog een vraag: weet je misschien een plugin waarmee je in ieder geval dan emoticons kunt maken waarbij de grootte geen rol speelt; ik bedoel dus dat Messenger ze niet reduceert tot het 'normale' kleine formaat, maar de grootte ongemoeid laat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan