Emule --> de goede instellingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Elisa

Inventaris
Lid geworden
5 feb 2002
Berichten
12.800
Ben je wat wijzer geworden Crash?
Ik heb eMule er vanmiddag opgezet.
Wist aanzetten te geven voor downloads maar op een ander blad staat er dat ik niet verbonden ben :confused:
 
Elisa,
heb je een server toegevoegd in het "adresses.dat" bestandje?
Dit bestandje moet je openen met Kladblok en dan een server adres erin plaatsen.(kopieren/plakken)
Bijvoorbeeld zo'n adres;

http://**********.dyns.net/pl/slist.pl?download/server-best.met

Deze zal niet werken omdat ik hem ff aangepast heb om het hier te kunnen/mogen plaatsen.;)
 
Je moet je server list updaten via de link op edonkey2000.com en het helpt om 5000 connections te maken anders krijg je dat hij er te weinig om info vraagt(unasked)

Of geld dit niet voor emule, ik gebruik de edonkey 0.44 en vind die heel erg goed
 
Blij dat je reageert.
Ach..........een pb'tje is nooit weg ;) Ik heb met kladblok een paar servers toegevoegd die ik op de site in een screenshot zag. Ik zie dus 4 computertjes met die linken.
Hij vind ook albums maar ik sta in de wacht. (regels met een rode balk) Dat kan maar elders zie ik dat ik niet verbonden ben.
Dat vind ik dus vreemd.
Hoe kwam je uberhaupt aan die servers? Vind ik toch wel erg onduidelijk in eMule.

Techie ik zag je bericht na plaatsing.
Ga ik even proberen. Bedankt.
 
Laatst bewerkt:
YES nou werkt het. Servers van eDonkey toegevoegd (heel wat zelfs). 2 Balken zijn nu blauw en er staat een nummer bij wachten.
Volgens mij loopt het nu :D
Bedankt allebei hoor!!!
 
Overnet al geprobeerd Elisa? werkt als kazaaLite met in interfase van edonkey2000, heb ik hier op ADSL de beste resultaten mee, maar is bovendien makkelijk te bedienen.
Downsnelheden zit ik continue op max bandbreedte als ik wil lol:D
 
Ik ben tuk op dat spul. :D
Kom maar op met je link!

Overigens vind ik dat die wachtrij aardig op die van Winmx lijkt. Het zoeken vind ik omslachtiger. Of ik doe iets verkeerd.
 
Geplaatst door Elisa
Ik ben tuk op dat spul. :D
Kom maar op met je link!

Overigens vind ik dat die wachtrij aardig op die van Winmx lijkt. Het zoeken vind ik omslachtiger. Of ik doe iets verkeerd.

http://www.overnet.com/files/overnet0.44.exe
met ADSL heb je wat bandbreedte minder dan kabel ivm je eigen uploadopname maar dat is niet anders...
(je mag wel van je provider een server draaien?)
 
Laatst bewerkt:
Uhhhh server draaien? Doe ik dat dan nu of met dat programma van jou? Geen idee. Ik heb Planet.
Dit zit zo totaal anders in elkaar dat ik al blij ben dat ik 1 dingetje binnen heb ;)
 
Ja server draaien doe je feitelijk door de upload die je hebt op het edonkey netwerk, maar ik dacht dat planet daar niet moeilijk over deed.
 
Op het moment zitten er 6 bij mij af te tappen. Dus ik denk niet dat Planet moeilijk doet :D maar de rate zal er wel naar zijn. Geen idee hoe ik het in moet stellen dat er maar 1 mag downloaden. Vind het toch wel een moeilijk programma om in te stellen.
 
Geplaatst door Elisa
Geen idee hoe ik het in moet stellen dat er maar 1 mag downloaden. Vind het toch wel een moeilijk programma om in te stellen.

De upload valt alleen maar in bandbreedte af te stellen met ratio up:download= 1:4
Verder hoeh je niets specifieks af te stellen dacht ik(op servers na dan bij edonkey en emule, overnet heeft geen servers)
 
Je mailbox zit vol ;)
Klopt het dat die Overnet een hoop zooi geeft in mijn explorer? Vraagbaken, educatie, woordenboeken enz. enz. Hou ik niet zo van.
Ik moest nog net mijn naam invoeren en ben toch maar even gestopt. Haal je zo echt veel binnen?
 
Geplaatst door Elisa
Je mailbox zit vol ;)

I know!:eek:
Ik heb wat ruimte voor je gemaakt;)


Klopt het dat die Overnet een hoop zooi geeft in mijn explorer? Vraagbaken, educatie, woordenboeken enz. enz. Hou ik niet zo van.
Ik moest nog net mijn naam invoeren en ben toch maar even gestopt. Haal je zo echt veel binnen?

Ja je haalt veel binnen ja, maar zo diep wilde ik er niet op ingaan, we blijven bij "het gebruik van"...

Er komt ergens bij de installatie een vraag of
je iets geïnstalleerd wil hebben, doe moet je niet nemen dus, ook de onderste optie bij de install(UUMore search accelerator of zoiets) ook niet nemen, dan ben je geheel clean en spyvrij.
 
Hm, weet ik dus net iets te laat :(
Even uninstallen en Search and Destroy.
Zo, je mailbox wat leger. Op een dag als deze moet j'em zeker leeg hebben :D
 
:rolleyes: Ik weet niet of als je die opties wel kiest er spy inzit, heb zelf ik die opties nooit gekozen omdat ik anti spy ben, wel al riekt het er aardig naar...
 
Ik draai eerst S & D. Kan ik altijd nog uninstallen en opnieuw doen.
 
Hier zijn de schatjes. Het ergste is dat ik die vraagstelling helemaal niet gezien heb :mad:
 
Laatst bewerkt:
oeps

:eek: De vraag komt vlak aan einde van installatie, en ook deze "moest" je niet nemen:
attachment.php
 

Bijlagen

  • overnet.jpg
    overnet.jpg
    25,2 KB · Weergaven: 174
Laatst bewerkt:
die ed2k links is ook iets met spyware

ach vind het niet zo'n ramp allemaal hoor maar beter van niet he

succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan