Emule --> de goede instellingen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door techie
die ed2k links is ook iets met spyware
succes

Nope, das een instelling die je ook in de options later in Overnet kunt stellen, en is alleen maar om de edonkeylinks vanaf sites te laten werken als je erop drukt.

Hoe dan ook..........ik moet geen spyware hebben want ik zit nu al een paar minuten met een witte pagina als ik naar Helpmij wil.
Ik ga opschonen en opnieuw proberen.
Het progr. is wel aardig maar ik sta voorlopig net zoals bij Winmx in de queue en ze zijn bij mij al weer vet aan het albums wegslepen :(
Trouwens die onderste opties had ik al uitgevinkt. Daar kan die spyware niet van komen.

Geplaatst door Elisa
Het progr. is wel aardig maar ik sta voorlopig net zoals bij Winmx in de queue en ze zijn bij mij al weer vet aan het albums wegslepen :(

En dus zorg je voor een continue downloadlist van minimaal 25, dan word het wachten vanzelf wat ingedrukt...
vork.gif

Bedoel je dat ik er 25 moet gaan aanklikken?
Hij is trouwens wel handiger met zoeken dan eMule.
Altijd leuk om te vergelijken. Die 'hulpmiddeltjes' in mijn explorer zijn vertrokken nu S & D zijn werk heeft gedaan. 1 ding kan pas bij morgen opstarten verwijderd worden. Zit in het geheugen.

Trouwens wat moet desktop.ini bij mijn te sharen mp3? Die zitten in Windows! :confused:

Geplaatst door crash
Edonkey vertraagt mijn hele pc.:(

Inderdaad Crash, ik kom daar ook net achter. Zodra ik Emule activeer, daalt mijn downloadsnelheid via speedtest met minstens 100Kb/s.
Overigens klopt het niet dat het met 512 Mb wel zou werken. Ik heb hier 512 DDR, maar mijn internet wordt met mule zou traag als dikke ******.

Gompie ik had het ook over Edonkey.
Met Emule verstraagd m'n internet wel iets,
maar ik kan gewoon surfen en dat ging met Edonkey niet.
Edonkey en Emule zijn twee verschillende programma's.
Ze maken wel gebruik van dezelfde servers.

Laatst bewerkt:
eDonkey en eMule Vertragers
KaZaa die je CPU tot 90 a 100 brengt.
1 Ding heb ik bij deze al lang ontdekt. 128bit viert hoogtij en de programma's 'leven' niet.

Hum........ik ga maar weer gauw terug naar Winnie :love: Daar wordt ik ondergesneeuwd door de albums van minimaal 192bit.
attachment.php

Laatst bewerkt:
Je kan met edonkey de upload en downloadsnelheid handmatig instellen: scheelt heel veel als je ook erbij wil surfen

succes

Geplaatst door crash
Gompie ik had het ook over Edonkey.

Ik zie het Crash, heb me vergist. Maar niet in de vertraging van Emule op het internet, want dat is een complete ramp. Heb de zaak eraf gegooid en nav deze thread overnet erop gezet. Ff afwachten dus....
Overigens heb ik geen last van vertraging bij het gebruik van Imesh.

Imesh heb ik wel staan maar gebruik ik erg weinig.
Mijn voorkeur gaat naar Direct connect.
Vaak vlotte downloads en geen vertraging met surfen.:)
Ik liet Edonkey altijd 's nachts draaien. zo had ik geen last van de vertraging.
Emule ben ik ook wel over te spreken,
maar Direct connect blijft voor mij nummer 1.

Nou, als ik zo doorga komt mijn schijf vol te staan met alleen muziekprogjes.
Heb je een link van Direct Connect Crash?

Imesh? Daar staat haast niets op!

Bedankt Crash.
Nog 1 vraag............wat moet ik aan met die "license Adware? Krijg ik spyware?

Author NeoModus
License Adware <--------------------------------------
Size 3.18 mb
Updated 01-14-03
Price na
Support Direct Connect 1.0 Support
ScreenShots Screen 1 Screen 2 Screen 3

Als je op de link hebt geklikt dan kom je op de volgende pagina en dan zie je dit.

Ik werk nog steeds met een oudere versie en heb geen last van Spyware.
Mischien is dit nieuw.
ik krijg alleen af en toe een klein IE schermpje met reclame.
Als ik scan met Ad-aware en Spybot dan vind die niks wat met Direct Connect te maken heeft.

Okay dan download ik en hou voorlopig even in de gaten. Bedankt voor je link hoor!

Graag gedaan.
Wil het al een beetje lukken?
Oops vergeten te vermelden.:o
Bij Direct connect is het wel zo hoe meer je shared, hoe meer hub's(grote) je in komt.

Ik share momenteel iets van 60gb:cool: (geen fake share) en kan dus op redelijk grote hub's.
Als je niet veel kan sharen dan is er ook nog genoeg keuze.

Dat zit bij mij wel goed dat sharen :D
Ik heb 60 gb alleen voor muziek en films.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan