eMule !?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik heb echt heel veel nu in de map mijn gedeelde bestanden gezet en er wordt nix gedownload

dat is dan toch geen probleem als er niet word geupload maar ge moet eens iet downloaden die populair is en dan in je gedeelde map zetten dan zullen ze wel downoaden van je

En waar kan ik die ( populaire ) bestanden vinden ?

ga naar zoeken dan zoek je over heel het netwerk en zoek (typ in evanescence) en download maar een liedje uit het lijstje bv bring me to life.mp3 dubbelkliken het begint te dowloaden

Maar het is toch hoe meer je laat uploaden hoe sneller straks het ontvangen gaat ?

Niet ! Maar ik ben nu dat liedje aan het downloaden van jou maar die is nog steeds niet aangesprogen hoor..

De status van dat liedje is wachten, maar sommige staan al 4 uur op wachten !

heel raar maar zou de pc eens een hele nacht laten aan latenliggen of te zien of hij wel degelijk download of niet

Een hele nacht ? Neey ik zet hem morgenochtend wel ff aan ( bij 1 heb ik 311/316 en nog wordt er niet gedownload )

kzou hem ten minste 12 uren laten draaien en post dan eenshet resultaat

Ja jonge ik gaat het morgen proberen maar vanacht zet ik hem niet aan hoor. Dat liedje van jouw gaat nu 8.0 maar dat vind ik nog niet erg hoog voor een chello abonnement !

Maar hij zegt nog steeds : Error: Your port 4662 is not rechable. You have a Lowid

van mij zegd hij dat ook maar zo lang de pijltjes geel zijn is alles goed het is omdatje een firewall hebt

Ja, het gaat nu wel weer wat beter het hoogst wat ik bijelkaar heb gehaald ( 5 downloads ) is 20 kb, lijkt me wat weinig. Dus ik zou nog wel wat info willen, bijvoorbeeld over het tabblad servers, en hoe ik die dan het beste inricht ?!

Excelsior kijk ook even op de forums van edonkey,
daar staat veel info over Lowid en settings die weleens aan kunnen slaan tot betere resultaten met emule.

Ik geef je geen links,
maar als je de mainsite te pakken(en dat zal best wel:D) kun je de andere sites gemakkelijk vinden denk.

groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan