Endoscoop aansluiten op smartfoon

tkint

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2011
Ik heb online een endoscoopcamera voor mijn Samsung A13 maar na het aansluiten van de endoscoop herkent mijn smartfoon de randappatuur. Er verschijnt een melding voor het inschakelen de otg-functie maar ik heb die niet op mijn smartfoon. Wie kan mij helpen?

Kan je makkelijk in ChatGPT gooien, zo'n vraag. Krijg je dit antwoord:

Stappen om OTG in te schakelen:
  • Algemeen (Xiaomi/Oppo/Realme): Ga naar Instellingen > Aanvullende instellingen (of Extra instellingen) > schakel de OTG-verbinding in.
  • Algemeen (Android): Ga naar Instellingen > Verbonden apparaten > USB-instellingen (zoek naar OTG).
  • Zoekfunctie:
    Open Instellingen en typ "OTG" in de zoekbalk als de optie niet direct vindbaar is.
    • Ontwikkelaarsopties: Indien niet direct beschikbaar, kan het inschakelen van "USB-foutopsporing" in de ontwikkelaarsopties soms helpen (7x tikken op het buildnummer in Info telefoon).

@OctaFish als wij alles aan chatgpt vragen is Helpmij.nl overbodig.
Dat zou jammer zijn.

@puppie: Dat zou zeker jammer zijn, maar als je alle vooruitgang om die reden zou tegenhouden, zat ik hier niet op een tablet te werken, maar op een steen te hakken :).

Mij lijkt HelpMij nuttig voor vragen/problemen waar AI minder geschikt voor is. Mij lijkt het voor een TS handig als die op de snelste manier een bruikbaar antwoord krijgt/vind.

Terug
Bovenaan Onderaan