eoivjlto.sys - systeem crash

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcfixer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
3 jun 2001
Hoi ppl,

Serieus probleem hier. Ik zit nu dmv F8 in de veilige modus met netwerkondersteuning (dat wel, gelukkig :)) omdat mijn pc met win xp pro heel erg raar doet. Ik heb er verder niet zoveel raars mee gedaan in de zin van systeeminstellingen veranderd. Ik ben de laatste paar dagen echter wel flink aan het downen geweest waardoor wat schijfruimte ingenomen is. Ik heb 30 Gb maar opgesplitst in 6 schijven; C:, F:, G:, H:, I:, J:. Voor ieder wat wils :).

Nu startte ik net op en kreeg ik zodra ik ingelogd had en ik m'n bureaublad zag het blauwe scherm met de foutmelding en de mededeling dat Windows was afgesloten om schade te voorkomen. Ik kon een aantal dingen doen, waaronder checken of ik nog genoeg schijfruimte had. Dat heb ik opzich wel: 850 Mb vrij op C: (moet genoeg zijn opzich.. maar denk ook niet dat het daar aan ligt) en de andere schijven ook prima (allemaal boven de 1,3 Gb, sowieso).

Daaronder stond dus aan wel bestand het dan zou moeten liggen. Het is het bestand eoivjlto.sys en Google geeft niet thuis. Ook op zonder de .sys erachter niets. Wie weet waar dit bestandje bijhoort en wat het doet? Kan ik het zo weggooien of moet ik een update halen? Het bestandje staat in m'n Windows\System32 map en is 15 Kb groot (klein...).

Wie o wie?

nee google was bij mij ook niet thuis, heb je systeemherstel, al geprobeerd/?

Geplaatst door seeburg100
nee google was bij mij ook niet thuis, heb je systeemherstel, al geprobeerd/?

Nee, en dat ga ik ook niet doen want dan ben ik ook al m'n bestanden kwijt die ik in die tussentijd verzameld had en dan zou ik overnieuw moeten!!

En als je het bestandje nou in veilige modus ff in een andere map zet?
Mischien is het een loos bestand en denk windows het nodig te hebben waardoor je een bsod scherm krijgt.
(Ik weet niet of het werkt)

Super! Ik had al zo'n idee maar ik durfde het niet aan straks help ik mezelf nog dieper in de put :D.

Ik heb er een kopie van gemaakt en die .bak genoemd. Toen het origineel verwijderd en daarna deed alles het weer...

Mooi zo:thumb:
Omdat er niks over te vinden was gokte ik ook maar wat.:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan