Epson 880 print alleen code?

Status
Niet open voor verdere reacties.

rhobert

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2008
Beste allemaal,

Mijn Epson Stylus Color 880 doet onder Windows XP (32 bit) een beetje raar: hij print alleen (ik denk) de code van een opdracht: ofwel je ziet een hele serie tekens.

De printer draait de actuele driver (al lang), maar heeft hier op eens last van. Ik heb niets aan het systeem veranderd. Ook komt het probleem in meerdere programma's voor. Ik heb de driver al eens (volledig) verwijderd en opnieuw geinstalleerd (met tig keer opstarten als extra hulp). Niet helpt? Wie heeft een suggestie?

Dank!
Rhobert

Welkom bij de Helpmij!

Geldt dat voor álle printopdrachten, Word, Excel, Powerpoint, foto's vanuit de verkenner, etc. etc.?

ja, ook als we een testpagina (vanuit het printer menu) printen.

Steek eens de USB kabel in een andere poort of probeer eens de USB kabel te vervangen door een ander. Mogelijk is de data-transfer tussen de printer en de computer niet optimaal door een fout in de kabel of de usb-poort.

Misschien raar om te zeggen: zitten de connectoren goed aangedrukt in zowel de printer als in de computer ?

De LPT stekker zit er volgens mij goed in, dus dat kan 't niet zijn
Moet eens kijken of ik nog een andere kabel heb

Laatst bewerkt:
Ga naar Start - confuguratiescherm - printers
Printer toevoegen.
Geef deze een naam, bv twee

Bij afdrukken kun je dan deze kiezen.
kijk of het dan wel werkt.

Het is handig dezelfde printer meerdere malen toe te voegen.
Je hebt dan een printer -via de instellingen- voor
kleur, zwart/wit of enveloppen.

:cool:

oplossing

een andere kabel bleek de oplossing, de oude zal dus wel ergens kapot zijn gegaan - bedankt voor jullie tips!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan