thunderdomesteve
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 nov 2012
Ik heb een HP laptop Elitebook onder Windows 7 waar via wifi een Epson All in One Photo Stylus PX830 printer aanhangt. Mijn echtgenote heeft een Dell Laptop waar deze printer (normaal geproken) ook via wifi zijn werk doet. Nu is bij ons deze week een andere router geplaatst omdat ik van provider ben veranderd.
Mijn laptop heb ik keurig via wifi kunnen aanmelden bij bovengenoemde printer, maar op de laptop van mijn echtenote krijg ik de melding offline.
Dat kan ik niet veranderen in on line .
Bij mij in het afdrukmenu van bv word heet de printer: EpsonStylusPhotoPX830(netwerk) en bij mijn echtgenote Epson 3F801B(Epson StylusPhotoPX30). Vraag me niet waarom maar ik heb het vermoeden dat die aanduiding 3F801B te maken heeft met de driver?? Of klets ik nu uit mijn nek? Heeft iemand van jullie een oplossing voor mij?
Ik hoor graag
met vr. groeten
Mijn laptop heb ik keurig via wifi kunnen aanmelden bij bovengenoemde printer, maar op de laptop van mijn echtenote krijg ik de melding offline.
Dat kan ik niet veranderen in on line .
Bij mij in het afdrukmenu van bv word heet de printer: EpsonStylusPhotoPX830(netwerk) en bij mijn echtgenote Epson 3F801B(Epson StylusPhotoPX30). Vraag me niet waarom maar ik heb het vermoeden dat die aanduiding 3F801B te maken heeft met de driver?? Of klets ik nu uit mijn nek? Heeft iemand van jullie een oplossing voor mij?
Ik hoor graag
met vr. groeten