Rick_Klein
Gebruiker
- Lid geworden
- 6 mrt 2004
Wij hebben een Epson DX7400 all in one.
Alleen van de een op de andere dag doet hij het niet meer.
De Epson software geeft als fout:
'Communicatiefout - Controleer alle verbindingen en zorg dat alle apparaten ingeschakeld zijn. Als het apparaat werd uitgeschakeld tijdens het afdrukken, annuleert u dan de afdruktaak. Als dit het probleem niet verhelpt, raadpleegt u de printerdocumentatie.'
Alles is goed aangesloten.
Als ik via apparaatbeheer naar mijn USB poorten ga, staat er dat er een op een van de USB's een onbekend apparaat is aangesloten, de printer dus.
Als ik even bij eigenschappen kijk staat er bij de apparaatstatus:
'Er zijn geen stuurprogramma's voor dit apparaat geïnstalleerd.
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser te starten, als u problemen hebt met dit apparaat.'
Ik heb de drivers al opnieuw geinstalleerd maar ook dit heeft geen effect.
Iemand misschien een idee?
Alleen van de een op de andere dag doet hij het niet meer.
De Epson software geeft als fout:
'Communicatiefout - Controleer alle verbindingen en zorg dat alle apparaten ingeschakeld zijn. Als het apparaat werd uitgeschakeld tijdens het afdrukken, annuleert u dan de afdruktaak. Als dit het probleem niet verhelpt, raadpleegt u de printerdocumentatie.'
Alles is goed aangesloten.
Als ik via apparaatbeheer naar mijn USB poorten ga, staat er dat er een op een van de USB's een onbekend apparaat is aangesloten, de printer dus.
Als ik even bij eigenschappen kijk staat er bij de apparaatstatus:
'Er zijn geen stuurprogramma's voor dit apparaat geïnstalleerd.
Klik op Probleem oplossen om de probleemoplosser te starten, als u problemen hebt met dit apparaat.'
Ik heb de drivers al opnieuw geinstalleerd maar ook dit heeft geen effect.
Iemand misschien een idee?