Ernstig geïnfecteerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

reza1986

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2010
Berichten
6
hallo allemaal,
Ik heb sinds vandaag een probleem met mijn laptop ( ACER 5715Z en windows Vista basic), ik heb dit nog nooit meegemaakt!!

als ik mijn laptop opstart en mijn wgtwoord invoer, komen er gelijk allemal linkjes zoals:
- Word werkt niet meer
- Windows Fetcher werkt niet meer
- Antivirus werkt niet meer

en van alles en nog wat!!

ik probeer van alles: systeembeheer, maar de computer geeft steeds aan, dat de systeembeheer niet uitevoerd kan worden.

Ik heb ook via normale modus geprobeerd maar het werkt niet.

En Nu is het nog erger geworden namelijk: als ik de laptop opstart en al die linkjes komen tevoorschijn, wordt de beeldscherm helemaal BLAUW en geeft aan dat er gevaarlijke bestanden zijn gevonden en start de laptop opnieuw op ???

wordt er helemaal GEK VAN!!

kan maby iemand helpen a.u.b.
 
Hoi,
Welkom op Helpmij.nl

Ik heb de moderator van de hardwaresectie/laptop gevraagd daar je vraag te verwijderen. (het is niet toegestaan je vraag in meerdere secties te plaatsen)
Het lijkt er op dat je slachtoffer bent geworden van een gevaarlijk virus/trojan of wat dan ook. Ik zal je vraag dan ook naar de virussectie verplaatsen.
Succes verder met je probleem.
 
heb je al eens in veilige modus opgestart?
mischien kan je dan een antivirus programma laten scannen,
of weet je al aan welk bestand het ligt?
want als het ineens is, komt het vast door iets wat je hebt gedownload of door een site ofzo
 
Systeem lekker terug naar de fabrieksinstellingen zetten.. Lost veel problemen op bij Acer
 
problemen met acer laptop

hallo allemaal,

ik heb geprobeerd om de laptop via de het via normale modus te opstarten, en als ik probeer om de antivrus te opstarten geeft het aan dat in normsle modus geen internet verbinding gemaakt kan worden.

ik heb het toen via de veilige modus met netwerkmogelijkheden geprobeerd, als ik de antivirus opstart word die halverwege onderbroken.

ik heb niks gedownload, en zelfs systeemherstel lukt niet !!

excuses dat ik mijn vraag op meerdere onderwerpen heb gezet, ik dacht dat ik zo maby sneller een oplossing zou krijgen.

heb de laptop nodif voor mijn verslagen enzz.

weet iemand nog andere tips.

ik heb ook nog op google.nl gekeken wat al die codes betekennen maar ik kon niks vinden ( 0x0000008E bijvoorbeeld)

grt,

Reza
 
Hoi,
ik heb nog een tip voor je klik op deze link en lees # 14 even door. D.m.v. Hiren's Boot Cd (Mini Xp) b.v. kun je de verslagen die je nodig hebt b.v. kopiëren naar een usb-stick of vanaf die cd scannen op virussen e.d. De cd is bootable en draait, kort door de bocht gezegd, vanaf cd z'n eigen besturingssysteempje.
Succes.
 
ik heb ook nog op google.nl gekeken wat al die codes betekennen maar ik kon niks vinden ( 0x0000008E bijvoorbeeld)

willekeurige site via google :) zei:
STOP 0x0000008E errors are usually caused by memory hardware failures and more rarely by device driver issues, viruses, or hardware failures other than your RAM.

memtest86.com/ Draai Memtest ook eens een keertje. krijg je daar geen errors op dan moeten we inderdaad richting virussen gaan denken ;)
 
ik heb de oplossing

hallo
je moet eens een programa van norton gebruiken die gebuik ik ook dan moet je even iets downloaden en vedder staan de stappen op het scheremhttp://nl.norton.com/support/kb/web_view.jsp?wv_type=public_web&selected_nav=&pvid=&docurl=20100217034312NL
het is de site van symentich van norton en geheel veiling:thumb:
ander moet je combofix gebruiken dat werkt ook goedhttp://www.pokemonfanclubbraamt2.tk druk dan even op antivirus en dan kom je er op een antivirus site en dat is zeer goed en virus vrei als er een virus in zit staat het er bij:p
 
@ido435 ik wil je verzoeken om iets duidelijker te zijn in je antwoord want er zijn maar weinig mensen die ook maar iets snappen van wat je schrijft. Het hangt van los zand aan elkaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan