Error 0X80070057

Status
Niet open voor verdere reacties.

SnowLeopard

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2011
Heren ik heb de volgende error op me pc wannneer ik windows updates wil installeren: Error 0X80070057 :shocked::mad:
Iemand enig idee hoe ik deze kan oplossen want ik kan nu geen updates installeren:

Ik heb al geprobeerd: systeem recovery, en repareren met de windows 8 img. maar ik wil liever niet al me programma's verwijderd hebben. System recovery was helaas zonder resultaat.

Alvast bedankt ! :thumb:

Ja,
Heb deze foutmelding gevonden in een andere post op dit forum was van toepassing op windows 7.
En daar stond dat je bij region settings de , naar een . moest veranderen. Heb ik gedaan en nu heeft hij ze geinstalleerd en checkt hij weer voor updates wat overigens heel lang duurt.
Maar er staat ook bij dat de updates failed zijn.

Edit: de foutmelding is weer terug.

Laatst bewerkt:
Hey thijs, bedankt voor je reactie!

Was net een andere post aan het lezen waar je dit ook had aangeraden.
Weet niet of dit dezelfde fix it is maar ziet er hetzelfde uit. Ik heb hem uitgevoerd en hij is iniedergeval weer aan het checken voor updates.
Update:
Helaas de error is er nog steeds. :shocked:

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog een paar instructies:
a. Doe de bovenste DISM instructie in deze link. Hopelijk werkt dat (wel).
b. Schakel tijdelijk Je anti-virus uit en ga dan opnieuw proberen.

Dat zijn zo snel de tips die ik heb op dit moment.

Tijs.

Hey Tijs, bedankt!

Ik ga ze proberen.
Update:
Helaas ook zonder resultaat hij repareerd de beschadigde files maar de update error is er nog steeds.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als je er niet uitkomt kun je (blijkbaar) alleen hulp van Microsoft krijgen op het Windows update forum / Microsoft Community
'Vroegâh' kon je ook bellen en dan kreeg je rechtstreeks (via de telefoon) hulp van een Microsoft engineer, maar blijkbaar doet Microsoft dat niet meer.

Tijs.

Iniedergeval bedankt Tijs!
Oh oke handig, iemand nog een andere oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan