Error 1311

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Bij het installeren van Ghost 2003, krijg ik de volgende foutmelding:

Error 1311. Source file not found(cabinet): D:\filename.cab. Verify that the file exists and that you can access it.

Ghost wordt vanuit een zipfile geïnstalleerd. Systeem XP Pro. Heb al in de database van MS gezocht, maar daar vind ik alleen iets in relatie tot Office 2000. Bij Symantec kan ik ook niets vinden.

SP 2 niet geïnstalleerd

'k heb een kwartiertje rondgesnuffeld en heb gezien dat de foutmelding niet specifiek Ghost gerelateerd is. Ik las dat de error bij best wel veel software tevoorschijn komt.
Opvallend was wel dat het probleem zich voornamelijk op NTFS gebaseerde OS'sen voordeed.
Zonder nu direct DE oplossing te weten, ben ik in een aantal topics 2 "rode draadjes" tegengekomen:

de eerste die je in best wel veel "oplossingen" tegenkomt is het feit dat de software vanaf een verwisselbaar medium eerst naar de hdd van de machine gekopieerd moet worden (dat is in jouw situatie niet aan de orde als ik het goed begrijp : install vanuit een zipper dus ik neem aan dat die zipper op de hdd staat)

de tweede die geopperd wordt is het uitzetten van de antivirus software (maar ja, da's ook eigenlijk wel een "open deur" intrappen)

Ik weet 't, mijn antwoord draagt niet direct bij tot de oplossing, maar bovenstaande dingetjes vielen wel op bij het lezen van de vele identieke problemen met als zoeksleutel de foutmelding + een gedeelte van de daarop volgende tekst.

Laatst bewerkt:
Ik heb ghost via het Norton ghost.msi bestand dat in winzip stond geïnstalleerd. Dit lukte goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan