error on page+een aantal andere

Status
Niet open voor verdere reacties.

poker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 apr 2004
Ik heb een paar vragen. 1 ervan is: wanneer wij internet opstarten dan krijgen wij iedere keer een site die wij niet willen. Hoe vaak ik t ook instel dat ik die niet als beginsite wil hebben, maakt m niet uit hij doet t toch, wie kan me daarvanaf helpen. Verder hebben we nog heel vaak dat hij op veel pagina's error on page geeft. En hierdoor kunnen wij de eventueel op de site aanwezige links niet doorlinken. Dat kan ik wel verhelpen door de link te copieren naar mn werkbalk maar dat is niet de oplossing. Wie oh wie kan me helpen van deze storende "fouten"?
gr. erik

Poker welkom op het forum.

Ga naar deze Topic
Lees het goed door en plaats vervolgens daar een hijacklog, expert zullen je daar verder helpen.

groetjes speedtouch

bedankt maarrrrr

bedankt het zal vast helpen, maar ik kan dus niet op die link klikken, ja kan het wel, maar dat doet ie dus niet!....das dus erg balen. Nu weet ik ook nog niet helemaal hoe dit werkt, dus misschien dat ik er via een andere manier kan komen....kun je mij misschien verder helpen?

Volgens mij zit je pc vol met bugs.

Je kan naar die link als je gewoon naar www.helpmij.nl pagina gaat, kijk daar bij spyware en Hijacklog

Je kan zelf eerst de nodige stappen nemen, want daar in het topic moet je ze ook uitvoeren, dus doe dat maar eerst.

1.Download Ad-aware klik na de instal op update, scan vervolgens de pc, als Ad-aware klaar is geeft hij heelveel bugs aan, deze moet je verwijderen start dan de pc opnieuw op.

2.Ga daarna naar Housecall en doe de online virus scan, verwijder ook alles wat hij vindt.

Laat daarna de uitslag even horen, want je zal waarschijnlijk ook een Hijack moeten doen als de toolbars nog aanwezig zijn.

groetjes speedtouch

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan