Ervaring met host? (deel 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door XP_PC
Die 3 zijn mijn favoriet omdat:

Ik heb zelf geen gebruikservaringen, ik geef toe. Maar wat ze bieden voor wat ze vragen vind ik zeer redelijk en ik heb nog geen negatieve reactie's gevonden ( hosters.nl ).
Maakt niet uit of je zelf al gebruikservaring hebt of niet; dit is voor mij al duidelijker! :thumb:

Snap ik :thumb:.

Van VDX heb ik trouwens nog helemaal niets kunnen vinden. En yourhosting en VDX komen qua prijzen goed overeen (€0,20 verschil).
123XS daarintegen bied iets minder, maar is dan ook iets goedkoper :).

Ik was / ben zelf ook van plan hosting te nemen voor wat forums enzo en kwam deze host tegen. Niet duur en lijkt me toch betrouwbaar. Wat vinden jullie?

VDX: lijkt een nog jong bedrijf gezien het feit dat ze vorig jaar mei nog in de nieuwsgroep gratis.adverteren deze advertentie plaatsten. Zeker weten doe ik niet. Over service en kwaliteit kan ik je ook niets zeggen.

Subhosting: weet ik niet helemaal zekers, maar zou een reseller kunnen zijn. Ga ik even nazoeken!

Geplaatst door headout
VDX: lijkt een nog jong bedrijf gezien het feit dat ze vorig jaar mei nog in de nieuwsgroep gratis.adverteren deze advertentie plaatsten. Zeker weten doe ik niet. Over service en kwaliteit kan ik je ook niets zeggen.

Subhosting: weet ik niet helemaal zekers, maar zou een reseller kunnen zijn. Ga ik even nazoeken!

Subhosting.nl zit bij WideXS, al dan niet als reseller.

sorry, ik snap hem niet, wat is er mis?, heb ik hier soms bla bla gepost (sorry, maar niet bewust dan)

Geplaatst door PC-user
sorry, ik snap hem niet, wat is er mis?, heb ik hier soms bla bla gepost (sorry, maar niet bewust dan)

headout vermoed dat jij reclame aan het maken bent voor die site omdat je alleen maar zegt dat je hem goed vind en niet waarom ;).

Vandaar :).

Geplaatst door PC-user
Deze topic is een beetje verworden tot algemene hosting topic. Als je hier een link naar een host plaatst, en je bent erg tevreden over diezelfde host, zet er dan even bij waarom. Leg eens uit waarom jij erg tevreden bent, waarom je die host goed vind (behalve goedkoop) etc.

@XP_PC: :thumb:

Oke, sorry, dat Qweb vind ik zo goed omdat;
Ze ondersteunen zowel PHP als ASP, ze zijn volgens mij erg flexibel en toch betrouwbaar (mijn site is in dat halve jaar nog geen een keer down geweest)

http://www.flexhosting.tk door Robert / wolsinkpower@hotmail.com van http://--------------------
2003-03-13 16:19:36
Ik was opzoek naar goede host en dacht eerst: site-hosting.be totdat ik deze tegenkwam. We hebben snelheden gecheckt en kwamen erachter dat Flexhosting sneller is en nog eens goedkoper ook. Hun service is perfect: ik had aantal vragen, binnen no time mailden ze terug.

Wanneer ik de hosting haal voor me site, doe ik het hier! (site is nog in ontwikkeling)

Één bericht, dat is jammer :).

Ok, help eens. Ik zit te twisten tussen deze twee:

http://www.vdx.nl/?action=hosting&PHPSESSID=0802aff241d06b3bab95287e25618024 zilver pakket.

Harddisk ruimte (MB) 250
Dataverkeer (MB) 2000
POP E-mail accounts 25
MySQL database 1
E-mail aliases (E-mail forwarding) onbeperkt
E-mail autoresponders onbeperkt
Subdomeinen onbeperkt

FTP toegang
SSH toegang
Webstats

CGI-Bin
PHP & Perl
SSI
Controle paneel
Online E-mail

Prijs per maand € 6,49
Prijs per kwartaal (2% korting per jaar) € 19,07
Prijs per jaar (4% korting per jaar) € 74,74

Domeinnaam NL: €16.00/jaar

prijzen ex. 19% BTW.

-------------------------------------------------------------

http://www.greyhoundwebhosting.com/index.php?page=hosting_overzicht 200 MB pakket.

Harddisk ruimte (MB) 200
Dataverkeer (MB) 9000MB
POP E-mail accounts 25
MySQL database 1
E-mail aliases (E-mail forwarding) onbeperkt
E-mail autoresponders GEEN
Subdomeinen onbeperkt

FTP toegang
SSH toegang --> NEE
Webstats ---> NEE

CGI-BIN
PHP & Perl
SSI

Prijs p/jaar € 80,00

Domeinnaam NL: €17.00/jaar

Inc. BTW

Reactie's op hosters.nl :

http://www.hosters.nl/gegevens.php?id=1059

==================================

Service van VDX ken ik, snel en betrouwbaar. Greyhound hoor ik veel positieve reactie's over.

---> Volgens mij ben ik duurder uit met GH dan met VDX. Ook maar 1 MYSQL, voor de rest ongeveer hetzelfde. Alleen is de datatraffic veel meer. Waar je niet héél snel overheen gaat. VDX biedt tevens 50 MB meer ruimte. Domeinnaam is ook duurder. Of zie ik wat verkeerd?
edit --> Als je de BTW bij de 1e uit zou rekenen kom je iets hoger uit :).

Laatst bewerkt:
Zoals ik op msn al zei de 2de
Ik heb dat pakket ook (gratis, gesponsord) en bevalt me prima.
Zeer goede support (ook via msn) en snelle servers en goede, goedkope pakketten.
Ik zou echt voor de 2de gaan.
Mijn site is nu even down ivm met de overgang naar een betere server maar ik zou de 2de nemen :D

Wat ga je in vredesnaam met 9 gieg dataverkeer doen?

Greyhound heeft zijn server in de US staan, vandaar dat je zoveel dataverkeer erbij krijgt. Dataverkeer in de US is over het algemeen goedkoper in de Us dan hier.

Geplaatst door headout
Wat ga je in vredesnaam met 9 gieg dataverkeer doen?

Greyhound heeft zijn server in de US staan, vandaar dat je zoveel dataverkeer erbij krijgt. Dataverkeer in de US is over het algemeen goedkoper in de Us dan hier.

En trager, gezien het feit dat je een hogere ping en een groter aantal hops hebt. Bekijk dus altijd of een server in Nederland staat, als je goed zoekt kan je een goede prijs vinden. Je kan ook op WebHostingTalk.nl een verzoek plaatsen met je verlangens (raar woord :D), misschien dat je daar wat vindt!

Ga niet altijd voor de laagste prijs, er moet dan toch ergens geknepen worden...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan