Ervaring met host? (deel 1)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Xiqum

Me site is lekker snel een ping van 7ms is toch wel lekker :)
Ik weet niet wie je dat wijs heeft gemaakt, maar een ping van 7 ms kan gewoonweg niet (tenzij je een naast de server van je host staat :D )

Geplaatst door headout
Ik weet niet wie je dat wijs heeft gemaakt, maar een ping van 7 ms kan gewoonweg niet (tenzij je een naast de server van je host staat :D )

Dan zal ik het wel verkeerd hebben gedaan hoewel:
Ga eens naar command en typ: Ping xiqum.net
Nou mijn site heb dan 7/8ms ping.
T.net ook enzow meerdere site's ;)

Mischien heb ik ut verkeerd begrepen? Leg het mij uit.

Laatst bewerkt:
Vind ik heel vaag, zie bijlage.

op verzoek plaatje met n.a.w. gegevens gewist

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb al jullie topis eens nagelezen en ik heb daar een naam uit gefilterd waar ik denk ik een site bij wil gaan plaatsten.

Het is puur een site met informatie over ons bedrijf van maar een paar MB groot en het stelt verder allemaal , nog niet, veel voor.

Ik ben gekomen op
MIHOSNET

Zijn zij nog steeds aan te bevelen of zijn de meningen veranderd.

Jacco

Nou ik zit nu zelf ongeveer 2 en een halve maand bij Mihosnet. Tot nu toe geen grote problemen gehad, alleen eerst moest server worden geupgrade en ik met me domme kop niet gekeken op het forum das vandaar dat ik toen ff schok :o
Niets op aan te merken, servers zijn altijd lekker snel. Echt een top host :thumb:

Geplaatst door Bruce The Boss
Zijn zij nog steeds aan te bevelen of zijn de meningen veranderd.
Ik heb zelf geen ervaring met hen. Ik weet alleen dat ze vandaag down waren, doordat het netwerk waar hun servers aan vast zitten, down was. Niet iets waar zij veel aan kunnen doen. Inmiddels is het netwerk weer "up".

Mail ze eens, kijk hoe snel ze antwoorden etc. Dat zegt vaak veel over de service graad.

Ik heb laatst ook contact met de beheerder van Mihosnet gehad voor een ander persoon Bruce,
als je wilt kan ik een docje maken van de uitgewisselde mailtjes voor je.

Mijn mening hou ik verder achterwege omdat ik 1 geen ervaring met mihosnet heb en 2 ik geen sponser ben. Andere plaatselijke beheerders hier op helpmij mogen van mij ook wel een happie eten:D

Ik heb laatst ook contact met de beheerder van Mihosnet gehad voor een ander persoon Bruce,
als je wilt kan ik een docje maken van de uitgewisselde mailtjes voor je.

Daar heb ik wel interesse in ja.

Heb je een mailtje gestuurd voor mijn mail adres.

Jacco

Dan is het mailsysteem van helpmij lek volgensmij, want ik heb geen spamfilter meer ingesteld staan en heb geen mail binnen. Of kan die nog binnenkomen straks?

PS.Heb mezelf al vaker een mail gestuurd, is toen ook nooit aangekomen.

Ik maak er even een docje van...

Laatst bewerkt:
Geplaatst door @temptation
Andere plaatselijke beheerders hier op helpmij mogen van mij ook wel een happie eten:D
:D Gelukkig is het niet mijn "hoofdmaaltijd" :D

Nieuwe poging
Dan is het mailsysteem van helpmij lek volgensmij, want ik heb geen spamfilter meer ingesteld staan en heb geen mail binnen. Of kan die nog binnenkomen straks?

Nieuwe poging

Dus JIJ krijgt de mailtjes die ik naar @temptation mail, via de Helpmij site.

Hoe krijg ik nu op slinkse wijze mijn mail adres bij @temptation zonder het hier op de site te plaatsen ??

Jacco

Nee, ik kreeg 2 notificatiemails van deze topic.

De mails van @temptation weet ik niets vanaf:D.

Ik weet ook niet waarom de mail niet aankomt,
Tiborv's gemaakte test mailtje kwam namelijk wel door.

Martijn_athome[_at_]hotmail[_dot_]com
Maar zo even doen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan